startpagina verdwijnt

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mesothelioom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05 09:33
als ik mijn computer opstart en rechtstreeks het internet opwil tovert hij een totaal onbekende startpagina tevoorschijn. Dit is te veranderen in het configuratiescherm en blijft ook werken totdat de computer uitgezet wordt.Bij opnieuw opstarten komt automatisch dezelfde wazige startpagina weer tevoorschijn. Search al gebruikt net als goegel. tis wel win me :(
als iemand hier een oplossing voor heeft buiten een verse instaal en andere OS ,graag

there's no substitute for cubic inches : 472 cu cadillac

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:13
Zoek je register eens na, zoek op de startpagina die je elke keer terug krijgt.

I want to live forever, so far.. so good.

• mesothelioom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05 09:33
Op maandag 24 december 2001 13:17 schreef Warbringer het volgende:
Zoek je register eens na, zoek op de startpagina die je elke keer terug krijgt.
hoe werkt dat in win me?

there's no substitute for cubic inches : 472 cu cadillac

Verwijderd

[off topic]
Mesothelioom:
Gezwel (= tumor) van de zgn. weivliezen (= mesothelium), zoals het buikvlies, hartzakje en longvlies (= pleura).
[/off topic]

:? eigenaardige gebruikersnaam heb jij.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:53

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 24 december 2001 13:15 schreef mesothelioom het volgende:
als ik mijn computer opstart en rechtstreeks het internet opwil tovert hij een totaal onbekende startpagina tevoorschijn. Dit is te veranderen in het configuratiescherm en blijft ook werken totdat de computer uitgezet wordt.Bij opnieuw opstarten komt automatisch dezelfde wazige startpagina weer tevoorschijn. Search al gebruikt net als goegel. tis wel win me :(
als iemand hier een oplossing voor heeft buiten een verse instaal en andere OS ,graag
Zoek eens naar een programmaatje dat swcall.exe heet in je register, dat heeft bij mij ook een keer problemen opgeleverd.

Verwijderd

Wat je ook eens kan proberen is de "blanko pagina" knop gebruiken, pc een keer opnieuw opstarten, dan je eigen startpagina erin proppen, nog een keer opnieuw opstarten, en kijken of het dan werkt.

Trukje dat ik op de HD geleert heb en helpt meestal wel.

(tenzij je een of ander proggy geinstalleerd hebt zonder het te weten. Kijk een keer in taskmanager (CTRL-ALT-DEL) en kijk of je wat ziet dat je niet kent.)

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 21:17
Zoeken in het register:

start -> uitvoeren -> regedit -> bewerken -> zoeken *D
Pagina: 1