there's no substitute for cubic inches : 472 cu cadillac
Zoek je register eens na, zoek op de startpagina die je elke keer terug krijgt.
I want to live forever, so far.. so good.
hoe werkt dat in win me?Op maandag 24 december 2001 13:17 schreef Warbringer het volgende:
Zoek je register eens na, zoek op de startpagina die je elke keer terug krijgt.
there's no substitute for cubic inches : 472 cu cadillac
Verwijderd
[off topic]
eigenaardige gebruikersnaam heb jij.
[/off topic]Mesothelioom:
Gezwel (= tumor) van de zgn. weivliezen (= mesothelium), zoals het buikvlies, hartzakje en longvlies (= pleura).
Zoek eens naar een programmaatje dat swcall.exe heet in je register, dat heeft bij mij ook een keer problemen opgeleverd.Op maandag 24 december 2001 13:15 schreef mesothelioom het volgende:
als ik mijn computer opstart en rechtstreeks het internet opwil tovert hij een totaal onbekende startpagina tevoorschijn. Dit is te veranderen in het configuratiescherm en blijft ook werken totdat de computer uitgezet wordt.Bij opnieuw opstarten komt automatisch dezelfde wazige startpagina weer tevoorschijn. Search al gebruikt net als goegel. tis wel win me
als iemand hier een oplossing voor heeft buiten een verse instaal en andere OS ,graag
Verwijderd
Wat je ook eens kan proberen is de "blanko pagina" knop gebruiken, pc een keer opnieuw opstarten, dan je eigen startpagina erin proppen, nog een keer opnieuw opstarten, en kijken of het dan werkt.
Trukje dat ik op de HD geleert heb en helpt meestal wel.
(tenzij je een of ander proggy geinstalleerd hebt zonder het te weten. Kijk een keer in taskmanager (CTRL-ALT-DEL) en kijk of je wat ziet dat je niet kent.)
Trukje dat ik op de HD geleert heb en helpt meestal wel.
(tenzij je een of ander proggy geinstalleerd hebt zonder het te weten. Kijk een keer in taskmanager (CTRL-ALT-DEL) en kijk of je wat ziet dat je niet kent.)
Zoeken in het register:
start -> uitvoeren -> regedit -> bewerken -> zoeken
start -> uitvoeren -> regedit -> bewerken -> zoeken
Pagina: 1