Weet iemand nog een mooi racespel dat je met z'n tweeen in splitscreen kunt doen? NfS 5 kan dat niet volgens mij...
Geen probleem 
Need for speed SE kan ook splitscreen dacht ik (ook een tof spel maar al een beetje aan de oude kant denk ik).
Need for speed SE kan ook splitscreen dacht ik (ook een tof spel maar al een beetje aan de oude kant denk ik).
wackey race, echt lachen dat spel een soort mario kart
superkneus: wacky wheels bedoel je? da's echt vet ja 
maareh... ik heloof dan master ralley ook splitscreen kan, maar ben er niet zeker van
maareh... ik heloof dan master ralley ook splitscreen kan, maar ben er niet zeker van
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
TOCA 1 & TOCA 2
NFS 2 SE & NFS 3
Colin McRae 2.0 ook, maar niet in alle race modes.
NFS 2 SE & NFS 3
Colin McRae 2.0 ook, maar niet in alle race modes.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
Toca2 is erg leuk in split screen, alleen een beetje oud/lelijk, maar dat moet de pret niet drukken lijkt me
Fatal Racing heeft ook splitscreen 
Dat heb ik vroeger echt vaaak gedaan met mijn broertje.
Dat heb ik vroeger echt vaaak gedaan met mijn broertje.
)
lotus
Localhost is where the heart is
Verwijderd
NFS 2 SE Splitscreen rulezzzz... zo vet om met zn tweeën knock-out te spelen.. ik speel dat spel nog echt heel vaak ook al is ie zo oud.. nog duidelijk een van mijn favorieten..
Verwijderd
inderdaad is harstikke kewl , tijdrijden is daarbij het besteOp maandag 24 december 2001 17:57 schreef PC-Freak het volgende:
NFS 2 SE Splitscreen rulezzzz... zo vet om met zn tweeën knock-out te spelen.. ik speel dat spel nog echt heel vaak ook al is ie zo oud.. nog duidelijk een van mijn favorieten..
Pagina: 1