Toon posts:

AOpen AK77 Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik zit te denken om bovenstaand board aan te schaffen omdat ik het voor een zacht prijsje kan krijgen en omdat Aopen over het algemeen betrouwbare producten levert.

In de computer totaal van 2 maanden geleden werd dit board getest. Eindresultaat: prima board. Alleen te langzaam door BIOS. Weet iemand of dit bios inmiddels vernieuwd is en of dit het probleem oplost (8>

Verwijderd

Ik zou het niet weten, ik wil liever niks meer te maken hebben met Aopen mobo's. Ik heb zelf een Aopen mobo AX63 Pro met VIA chipset, en ik heb een grote hekel aan dat ding gekregen. Dit o.a. door problemen met de aansturing van de IDE controllers...
Wou ik ffe kwijt :D

Verwijderd

Topicstarter
Heb nou een AX34PRO II. Hier ben ik erg tevreden over. Geen poespas wel degelijk en stabiel en voor niet teveel geld.

Verwijderd

Het laatste bios is van 16 november, dat is nog geen 2 maand geleden. Lees hier maar ff voor de verbeteringen

http://www.aopen.nl/tech/download/mbbios/ak77pro.htm

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 11:13 schreef Heko het volgende:
Het laatste bios is van 16 november, dat is nog geen 2 maand geleden. Lees hier maar ff voor de verbeteringen

http://www.aopen.nl/tech/download/mbbios/ak77pro.htm
Ik vraag me dus of of het bios van voor of na de test is.

Verwijderd

Topicstarter
Is dit mobo met die nieuwe BIOS sneller geworden ? Dit slechte BIOS zou in de test van Comp. Totaal nl de oorzaak zijn van het achterblijven mbt performance.

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 01:18

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Zorg dat je de ak77pro A krijgt (kt266a)
(de ak77pro is nl de kt266)
het bord is maar een tientje duurder
Daar zit wel een goed bios op

De kick van Electric!

Verwijderd

De BIOS van de AK77pro(A) is idd een belangrijk punt. Maar het voordeel van een BIOS is, dat je deze zelf naar de goede versie kunt flashen >:)

Verder vind ik het een perfect stabiel bord, en het is nog snel ook :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 08:01 schreef werty het volgende:
De BIOS van de AK77pro(A) is idd een belangrijk punt. Maar het voordeel van een BIOS is, dat je deze zelf naar de goede versie kunt flashen >:)

Verder vind ik het een perfect stabiel bord, en het is nog snel ook :)
Dat klopt nastuurlijk. Maar ten tijde van de mobo test in oa Computer Totaal was er GEEN GOED BIOS voorhanden. Als dat nu wel zo is wil ik het graag hebben.
Pagina: 1