Verwijderd
ultra heeft een hogere schrijfsnelheid, en leessnelheid 
persoonlijk zou ik het niet kiezen, het is volgens mij 2x zo duur.
Zit nu op de post te wachten, ik hoop dat mijn 256Mb compact flash a fl 340 gulden vandaag binnekomt ;-)
persoonlijk zou ik het niet kiezen, het is volgens mij 2x zo duur.
Zit nu op de post te wachten, ik hoop dat mijn 256Mb compact flash a fl 340 gulden vandaag binnekomt ;-)
Als je er $€$€ voor hebt is 256MB wel relaxt..in Cam of mp3 speler, maakt niet uitOp maandag 24 december 2001 13:56 schreef Eddo het volgende:
waar ga je die 256mb voor gebruiken? camera?
Verwijderd
ik weet ook wel waar het in kan hoor! maar sommige apparaten ondersteunen zulke grote compact flash kaartjes niet...
ben benieuwd waar hij het voor gaat gebruiken!
heb zelf ook een digicam met 128meg... met 128 meg kan ik al 250 foto's maken op 1600x1200
(met 256 meg (als hij dat slikt) zijn dat er dik 500)
ben benieuwd waar hij het voor gaat gebruiken!
heb zelf ook een digicam met 128meg... met 128 meg kan ik al 250 foto's maken op 1600x1200
(met 256 meg (als hij dat slikt) zijn dat er dik 500)
Grote CF kaartjes zijn nooit een probleem, behalve als ze fysiek groot zijn, bijv. type 2 ipv type 1. Oudere smartmedia-apparaten kunnen inderdaad niet met grote kaarten omgaan. Bij SM zit de controller nameljk in het apparaat en bij CF op de kaart en daarom werkt het bij die laatste wel altijd (het apparaat hoeft zelf niets te ondersteunen). SM is een floppydisk terwijl CF meer een harddisk is (die dingen zijn ook heel simpel op een IDE interface aan te sluiten trouwens).
Verwijderd
Ik ga hem gebruiken in mijn 1 week oude Canon G2Op maandag 24 december 2001 13:56 schreef Eddo het volgende:
waar ga je die 256mb voor gebruiken? camera?
Pagina: 1