Toon posts:

Harde schijf kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteren doet mijn 40GB Seagate harde schijf vreemd.
Toen ik een groot bestand (+-500MB) van mijn ene harde schijf naar mijn andere kopieerde duurde dat ongeveer 7minuten terwijl dat voorheen in 45sec ging.
Dus ik zette DMA weer aan omdat die niet meer aan stond.
Na een keer gereboot te hebben deed hij het nog niet snel :'(
Toen ik naar dos ging en daar een programma opstarte duurde dat onwijs lang! En de harde schijf lampjes brande allebei constant!
Dus ik denk niet dat het aan windows ligt..
Ik heb mijn bios al op standaard instellingen gezet maar dat had ook geen nut..

Ik heb geen idee wat dit nou kan zijn. Iemand enig idee?

Verwijderd

Wanneer was de laatste keer dat je scandisk en defrag hebt gebruikt op die harde schijf?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 december 2001 12:08 schreef Jorden het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat je scandisk en defrag hebt gebruikt op die harde schijf?
Ik heb hem sinds 3 dagen geleden dus hij is net nieuw geformateerd..

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Probeer eens of hij het goed doet onder DOS. Dan weet je of het een windows probleem is of dat het aan de schijf ligt.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 december 2001 12:14 schreef polaris het volgende:
Probeer eens of hij het goed doet onder DOS. Dan weet je of het een windows probleem is of dat het aan de schijf ligt.
Hoe kan ik dat het beste testen dan?
Toen ik het programma ghost wilde opstarten en de hd daar ongeveer 1 minuut mee bezig was vond ik niet bepaald normaal :'(

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:08

Yucko

One clown to rule them all !

Niet lang miepen, ff testen in ander systeem. Doet ie het daar ook, dan waarschijnlijk probleem met schijf --> retour winkel, je hebt toch garantie.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 december 2001 12:27 schreef JaJoah het volgende:
Niet lang miepen, ff testen in ander systeem. Doet ie het daar ook, dan waarschijnlijk probleem met schijf --> retour winkel, je hebt toch garantie.
ja zit wat in maar met de kerst duurt het allemaal 10x zo lang als normaal |:(

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:08

Yucko

One clown to rule them all !

Euhm ... hier zijn de winkels gewoon open (zij het korter dan normaal) Dus gewoon nu ff testen (desnoods in winkel) en meteen een nieuwe claimen als ie kapot is. Je moet natuurlijk niet wachten wanneer zij hem RMA sturen.

Je hebt nl. eerst (meestal een jaar) garantie via de winkel. Mocht er iets binnen de garantie-periode van de winkel kapot zijn dan moeten zij het oplossen en je een mogelijkheid aanbieden. Daarna val je pas terug op garantie van fabrikant en dus moet je wachten tot ie RMA gaat. Waarom heb je anders garantie via de winkel :?

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:51

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

move HA->OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1