Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Zijn er mensen die daar veel actief zijn en (volgens de rest daaro) wel altijd iets nuttigs heeft te vertellen en serieus reageert? Zo iemand lijkt mij nl. het beste, iemand die er wel vaak komt en serieus is.
Ja, ik word ziek van al die raadsel topics. Die horen daar absoluut niet thuis.
Apoc2, Unicorn, Macros en Diadem (ik dus
Jag, Angel-Eyes en Flamez komen er ook al vanaf het begin.
en dan zijn er vast nog wel een paar die ik ben vergeten.
Eerst even kijken wie available is natuurlijk, maar dat zullen er van deze 7 vast wel een paar zijn. (minimaal 1
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Dus ik heb liever geen moderator dan Diadem als moderator.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
maar ik ben er ook al een aantal tegen gekomen die echt nergens op slaan.
En bovendien is een mod er niet alleen voor om raadsels te deleten
Er zijn meer topic's die er niet thuis horen, er wordt zo nu en dan gespammed enz.
maar d'r staat idd onzin en spem tussen.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Ik zal proberen mijn werk goed te doen.
Ik heb sinds gisteren kabel, dus ik hoef ook niet meer te letten op foon kosten. Scheelt ook best wel...
Lijkt me toch niet helemaal de bedoeling geweest te zijn.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Hij wil bijvoorbeeld de raadsels naar het onzin-forum verplaatsen.
Dat wil zeggen: Raadsels die hem niet aanstaan.
En nou sluit hij ook nog zo'n raadsel waarvan hij vindt dat de thread lang genoeg heeft geduurd.
Echt belachelijk!!!
Ik vind dat er daar een beetje een strenge moderator moet zijn, het is wetenschap en levenbeschouwing en daar horen bijvoorbeeld raadels niet echt bij. Het is goed om het nivo daar _hoog_ te houden. En dat is nu bij best veel threads het geval maar er zit helaas ook troep tussen.
Het enige probleem wat er misschien zou kunnen zijn dat Diadem zelf erg actief is in dat forum. Het is dan moeilijk om je objectiviteit te bewaren als je zelf ook graag mee praat. Maar nog een keer; het is nu nog veel te vroeg om daar over te oordelen.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
das helemaal razendsnel
ik wens je bij deze veel geluk/succes bij het goed moderaten van dat forum.. lijkt me namelijk niet echt een makkelijke klus...
onze steun heb je
Ik ook, Tom zegt daar namelijk dat Diadem z'n taak niet goed begrepen heeft.(Als hij afhankelijk van hoe z'n pet staat topics gaat sluiten)
Zie het eerst even aan voordat je gaat oordelen dat hij geen moderator moet zijn.
In dat forum kom ik bijna nooit, dus als er gekozen moet worden voor een mod, dan moeten we afgaan op kandidaatstellingen.
en deze bezoeker is het geworden omdat ie er schijnbaar heel actief is. Dus hij maakt in jou ogen een foutje... HALLO wake up, alle begin is moeilijk. we gaan hier geen mensen om een enkel foutje er uit trappen, daar heb ik geen zin in, zeker niet voor zoiets triviaals als dit.
daarnaast zou ik zelf geen goeie tegenkandidaat weten. Hooguit iemand die het beslist niet wordt.
dergelijk doordrammend gramschap en je gelijk willen halen is m.i. geen goeie eigenschap voor een mod, en al helemaal niet in een forum als Wetenschap en Levensbeschouwing.
wmb. case closed.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Er was vraag om een Moderator op het Wetenschapsforum. Toevallig is dat, na wat overleg tussen de Adjes, Diadem geworden.
Wij zullen ff moeten kijken of de keus juist is geweest. Als wij later denken dat dat niet zo is, is het heel snel weer teruggedraaid en krijgt Diadem dat uiteraard te horen, maar vooralsnog denk ik persoonlijk dat het goed is zo.
Zetje, doe niet zo neurotisch man, zoals al eerder is gezegd: alle begin is moeilijk, punt.
Ik zie overigens niet in waarom er in deze thread nog langer geouwehoerd zou moeten worden. [...]
Dit topic is gesloten.
![]()