Kunnen we asjeblieft af van die pay2surf posts op het Internet forum?

Pagina: 1
Acties:

• Commander Zulu
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-02 14:57
Eerder checkte ik het Internet & Telefonie forum altijd, om op zoek te gaan naar leuke links, enzo.

Maar de laatste maanden staat het vol met spam van lui die graag geld willen vangen met het redirecten van die pay to surf bedrijven.

Hoewel daar op zich niks mis mee is, wordt wel het leesplezier grondig vergalt van het Internet forum. Ik heb het idee dat er nu twee soorten posts zijn op dat forum, die niets met elkaar te maken hebben. Kan er alsjeblieft een apart forum komen voor zulke postings, als er genoeg animo voor is?

In dat geval worden de mensen die naar betalende surf bedrijven op zoek zijn tenminste niet meer afgeleid door Internettopics, en vice versa.

Verwijderd

Ik vind die GSM-topics veel irritanter!

En er is al 100 keer gevraagd voor een apart GetPaid2Surf-forum .. maar die komt er niet ..

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Teveel forums is ook weer niet de bedoeling, dan krijg je zoiets als Computer Totaal.

Ikzelf ben ervoor om wat strenger op te treden voor die getpaid2surf, en postings met referer-dingetjes (zodat diegene dus geld vangt voor een aanmelding) direct te verwijderen.

Dat laatste had ik pas gevraagt (vroeger was die regel er, voor zover ik weet, wel) maar laten we gewoon staan.

Misschien heeft een ander adje iets nuttigers te vertellen :P

• Tom
  • Niet online

Tom

Dit soort threads vind ik dus irritant: http://gathering.tweakers.net/Forum14/HTML/001490.html

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Tja, misschien moeten we het beleid daar toch wat op aanpassen; ik vind alleen wel dat de berichten en links zoals die daar staan niets te raden overhouden, zodat diegene die erop klikt, weet dat hij/zij ervoor zorgt dat de eigenaar van de referral extra krijgt.
Iets wat met een verborgen linkje in de vorm van "klik hier voor mijn homepage" o.i.d. niet zo is, en wat mij betreft _niet_ door de beugel kan.

Ik moet toch wel zeggen dat het Internet-forum dichtslibt door die dingen, misschien moeten we er toch nog eens een Adjes-discussie houden over hoe en wat.

Ik maak zelf overigens geen gebruik van dergelijke diensten, aangezien ik mijn monitor volledig wil kunnen gebruiken. Ik heb slechts 1024x768 pixels tot mijn beschikking, en die kan ik met interessantere dingen vullen dan "always-on-top"-advertentieframepjes.

Verwijderd

Ik krijg eigenlijk meestal de neiging om die irri mannekes met hun referal links aan te geven bij het betreffende pay2surf programma zodat het afgelopen is . Kots - en kotsmisselijk word ik ervan .
Pagina: 1