Elite, Elite Frontier, nieuwe versies?

Pagina: 1
Acties:

• Togt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08-2021
Hiya,
Ik ben sinds de allereerste pc-versie van dit spel al verslingerd geweest aan het (non-linear) spelgenre. Eindeloze speeltijd, eindeloos ruimte te verkennen. Ik dacht even met het duitse X spel (hoe heet ie ook al weer) hetzelfde te vinden, maar deze bleek toch linear.

Ik speel nu voornamelijk online spellen, zoals Asheron's Call, en Dark age of Camelot. De enige manier om mezelf te entertainen is de combinatie van non-linear spel en interactie met mede-internetters.

Zijn er mensen die weten van online spelen die het elite-genre aanhoudt? Ik kan niet wachten tot Starwars Galaxies uitkomt met de Flight Simulator . . . .

Opmerkingen/suggesties, graag ;)

• Togt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08-2021
Excuus, begon hierna pas de search optie te gebruiken, I consider myself informed now :)

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-01 22:44

C0nscious

Mysteryman.

Jumpgate is zeg maar een onofficiele Elite opvolger, het kost je wel een paar pieken per maand :(

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:18
Op maandag 24 december 2001 12:07 schreef Togt het volgende:
Excuus, begon hierna pas de search optie te gebruiken, I consider myself informed now :)
eerst search, dan topic openen (indien alsnog nodig) ;)

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Varierend van antiek tot redelijk oud:

Privateer / Privateer II / X - Beyond the Frontier / Hardwar

Min of meer behorend tot deze tijd:

Jumpgate / Darkspace / Allegiance

Nog in ontwikkeling:

Freelancer

Daar houdt het dan ook wel zo'n beetje mee op. Het aantal spellen in dit genre kun je op de vingers van 1 hand tellen helaas :(