Toon posts:

Pc Chips MOBO bios flash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien mijn systeem onder XP afschuwelijk onstabiel draait, heb ik besloten om mijn bios te updaten.

Ik heb een PC Chips M758LMR+ Socket 370 Mobo, en een AMI bios. Ik heb nu de .rom file ged/l , samen met het flashproggie AMINF330.exe

Het probleem is nu dat het programma de volgende foutmelding geeft: Chipset/flash part isn't available. The function will be invalid.

What the fuck ????

Someone?

|:(

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Even vijf vraagjes :P.

a) Heeft die instabiliteit wel met het BIOS te maken of met een verkeerde installatie of iets dergelijks?
b) Denk je niet dat je het verkeerde BIOS hebt gedownload?
c) Heb je de instructies letterlijk gevolgd? Heb je een parameter op moeten geven na de naam van het programma?
d) Zou je niet wat meer info geven en wat meer zelf proberen?
e) Ben je ongeduldig, post je dubbel en open je veel te veel topics?

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 08:42

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Op http://www.pcchips.com.tw/BIOS.html
staan er 2 bios updates voor de 758, probeer eens een andere. :)
BTW, voor een bios flash moet je meestal met een dos diskette opstarten, en dan flashen vanaf die diskette

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Uhm.. krijg hier ineens een mailtje van een zekere Herdore1. In het kader van de Wet Openbaarheid Flamen zal ik het hier even posten.
Ook voor jou een vrolijk kerstfeest, wijsneus.

Er bestaan ook mensen voor wie de computer niet hun volledige leven is, dus heb een beetje begrip, en denk de volgende keer twee keer na vooraleer je de slimmerik wenst uit te hangen.

Toch bedankt voor de tips :)

Herdore1
Uit oogpunt van de kerstgedachte zal ik er maar verder niet op ingaan ;).