Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
gewoon z'n aantal posts op 0 laten zetten, kan hij weer opnieuw beginnen met z'n juniorstatus
0 posts? -10000000 is veel leuker en staat stoerder..
Ikzelf ben ook pas member maar ik sta al heel wat langer ingeschreven
Ikzelf ben ook pas member maar ik sta al heel wat langer ingeschreven
Maar dan krijg je weer het probleem dat ze aandacht hebben..
en dat willen ze graag...
en dat willen ze graag...
- NAC Breda -
Gewoon volledig en absoluut negeren... gaat vanzelf over.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
He bah, ik snap dat niet dat er zoveel mensen zitten met die status...
Het boeit echt gewoon helemaal niks en als je hier een weekje of 2 elke dag wat reageert zit je zo op de 100 posts (met 'normale' posts dan wel...)
Zielig hoor
Het boeit echt gewoon helemaal niks en als je hier een weekje of 2 elke dag wat reageert zit je zo op de 100 posts (met 'normale' posts dan wel...)
Zielig hoor
Ach ja, t'is zo, als je eenmaal de 100 bent gepasseerd maakt het niet meer uit.
Ik binnenkort 1000, vin ik toch wel leuk.
Maar ik ben als de dood dat m'n username crasht, kan ik overnieuw beginnen. Is dit probleem BTW verholpen in het PHP-forum dat er aan zit te komen (nou ja...).
Ik binnenkort 1000, vin ik toch wel leuk.
Maar ik ben als de dood dat m'n username crasht, kan ik overnieuw beginnen. Is dit probleem BTW verholpen in het PHP-forum dat er aan zit te komen (nou ja...).
Verwijderd
DONDER OP arrogante narcistische PCDealer. Volgens het (nieuwe) groene boekje zijn beide vormen toegestaan. Overnieuw en opnieuw mag en kan allebei!!!!!!!
In real life stelt je kennis zeker geen donder voor. In virtual life probeer je je eigenwaarde op te krikken met dit soort flauwekul. Ik zie je op ieder forum mensen wijzen op verkeerde use van nl spelling. Mensen typen snel en efficient op fora. Kap eens met irritant doen.
Heb je de topic gelezen? Nou dan houd het on topic. Haal de topic ook niet omhoog met zo'n blamage van een verbetering. JERK
(ik weet het deze opmerking van mij was ook niet on topic. Maar ik moet deze vage gast toch ergens aanspreken. Nee niet per mail want ik wil dat anderen ook lezen dat opnieuwe en overnieuw beide kunnen.)
Zo sorry mensen moest ff!
In real life stelt je kennis zeker geen donder voor. In virtual life probeer je je eigenwaarde op te krikken met dit soort flauwekul. Ik zie je op ieder forum mensen wijzen op verkeerde use van nl spelling. Mensen typen snel en efficient op fora. Kap eens met irritant doen.
Heb je de topic gelezen? Nou dan houd het on topic. Haal de topic ook niet omhoog met zo'n blamage van een verbetering. JERK
(ik weet het deze opmerking van mij was ook niet on topic. Maar ik moet deze vage gast toch ergens aanspreken. Nee niet per mail want ik wil dat anderen ook lezen dat opnieuwe en overnieuw beide kunnen.)
Zo sorry mensen moest ff!
BLAAT !!! , je kent hem dus duidelijk niet, niet virtual, niet IRL !In real life stelt je kennis zeker geen donder voor
MichaelJackson:
Wat is jouw definitie van "narcistisch"?
Jij kan mijn nick niet eens goed spellen.
Wat is jouw definitie van "narcistisch"?
Jij kan mijn nick niet eens goed spellen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()