Ik ben voor IR support binnen een MP3 player (ik weet dat het al gedaan is, maar ik wil't graag voor mezelf doen zeg maar) de source van deze MP3 player (madplay) aan het doorlezen, maar kom nu een rare operator tegen..
er staat:
en even verder
dit wordt gebruikt om aan te geven dat er wel of geen controle over het afspelen moet zijn via stdin, alleen nu mijn vraag:"
|| = OR
dus |= is vast een afkorting daarvan, maar welke bewerking voert deze operater nu uit op de eerste variabele.. OR heb ik tot nu toe namelijk alleen nog maar gebruikt bij logische vergelijking..
zelfde voor &=, alleen staat daar voor PLAYER_OPTION_TTYCONTROL; nog een tilde.. (
)
bvd,
er staat:
code:
1
| player->options |= PLAYER_OPTION_TTYCONTROL; |
en even verder
code:
1
| player->options &= ~PLAYER_OPTION_TTYCONTROL; |
dit wordt gebruikt om aan te geven dat er wel of geen controle over het afspelen moet zijn via stdin, alleen nu mijn vraag:"
|| = OR
dus |= is vast een afkorting daarvan, maar welke bewerking voert deze operater nu uit op de eerste variabele.. OR heb ik tot nu toe namelijk alleen nog maar gebruikt bij logische vergelijking..
zelfde voor &=, alleen staat daar voor PLAYER_OPTION_TTYCONTROL; nog een tilde.. (
bvd,