Toon posts:

stekkerdoos met pc, laat stroom uitvallen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, af en toe als ik me stekkerdoos aan doe, je weet wel met zo een oranje/rood lichtje, dan valt in het hele huis de stroom uit :(
Kan het iets met me pc te maken hebben die er op is aangesloten, of is die stekkerdoos brak?

Verwijderd

Ik weet bijna wel zeker dat die stekkerdoos gewoon brak is......
[ Forum Electronica ? :P ]

Verwijderd

Misschien niet teveel apparaten op dezelfde groep?
Kan zijn dat als je ze stuk voor stuk aan zet dan de stroom niet uitvalt maar als je ze tegelijk aanzet dan dan die piekstroom te groot is en daardoor alles uitvalt.
Maar een brakke stekkerdoos kan ook altijd.
Probeer eens met wat minder apparaten aangesloten die stekkerdoos aan te zetten, en als dat werkt steeds een apparaat meer aan te zetten.

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Dat had ik ook onlangs.
De stop was doorgeslagen.
Bleek dat de stop het toch niet leuk dat in een keer 12 hubs/switches tegelijk aangingen.
Daarna de minder belangrijke achter een extra schakelaar gezet, nu gaat het wel goed, het ging puur om de extra stroom die ze trokken bij het opstarten.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:40

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Ik zou ook eens een betere stekkerdoos kopen, over verdeel je conpu spekkers over twee stekkerdozen, die je even na elkaar aan doet :)

/dev/null

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Springt de stop of valt de aardlekschakelaar uit?

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Meestal is het aardlek, goed aarden wil dan helpen.

Het gebreurt trouwens vooral veel met PC's met TV kaart erin omdat de antenne ook spanningsverschil heeft.
Pagina: 1