Welk FF stuurtje kopen??

Pagina: 1
Acties:

• sjempie
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik wil graag een Force feedbackstuurtje kopen en twijfel nu tussen de logitech wingman formula force GP en de trustmaster ferrari......

wie kan me helpen???

Verwijderd

Kwaliteit zou ik Logitech zeggen, maar als je wat goedkopers wilt dan zou ik voor 1 van die andere 2 kiezen.
Vraag desnoods in de winkel of je ze effe mag testen, dat is meestal wel mogelijk :)

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ik zou voor de ferrari gaan, ik vind hem veel echter voelen :)

• Creep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-08 23:03
ik heb al een tijdje de logitech, kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben, goed instelbaar en redelijk gevoelig.

Wie de geschiedenis niet kent, is gedoemd ze te herhalen.

Verwijderd

Die nieuwe Logitech stuurtjes vinnik maar speelgoed, die oudere waren veel beter, die nieuwe voelen supergoedkoop aan.

Ik zou voor de Thrustmaster gaan.

Je moet ff kijken hoe die Thrustmaster precies werkt. Logitech werkt met kabels en Microsoft met tandwielen. Kabels schijnen beter te zijn.

• RedC
  • Laatst online: 03-03-2025
zeker en vast het Thrustmaster FF stuurtje, dat is echt op en top!

Verwijderd

het nieuwe setje al gezien? van momo? die ziet er pas :9~ uit

Verwijderd

Ik heb de Logitech en hij is echt :9~

• sjempie
  • Niet online
klinkt goed... allemaal... maar hoor over zowel de logitech als de trustmaster erg goede dingen!

is die trustmaster ook met kabels in plaats van tandwielen????

wie weet reviews te vinden van de logitech???

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:24

OutSIdeR

theworldforizabel.la

Ik zou voor Logitech gaan.
Heb em zelf ook doet het erg goed met GP3, CMR 2.0 etc, etc.
Ik had em voor FL222,- gekocht bij de mediamarkt en kreeg je er ook nog een wingman rumble bij :9~

theworldforizabel.la

Verwijderd

Ze hebben allemaal tandwielen !

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Op maandag 24 december 2001 13:15 schreef Sneeuwbal het volgende:
Ze hebben allemaal tandwielen !
nee de trustmaster werkt met rubber banden zeer stil .. heb hem gister nog uit elkaar gehaald namelijk >:)

• VeldKoe
  • Niet online
thrustmaster nemen zeker te weten! voelt veel echter aan zoals al eerder gezegt

• _MaLa_
die ik hier heb is nog zo'n oude maar is gewoon de zelfde..

de guilemot ferrarrry

• sjempie
  • Niet online
de balans begint uit te slaan naar de Trustmaster!!

nu nog even zoeken waar deze het goedkoopst is!!!!

al gezien bij mycom voor 250,-!!

wie weet nog een shop goedkoper???

Verwijderd

Koop een Logitech die heb je al voor 160 gulden ofzo. Of je neemt de Momo (geldweggooierij) variant. Die is 400 gulden. Zijn goede sturen en niet te duur, veel beter dan de Trust

• _MaLa_
Op maandag 24 december 2001 15:31 schreef CB het volgende:
Koop een Logitech die heb je al voor 160 gulden ofzo. Of je neemt de Momo (geldweggooierij) variant. Die is 400 gulden. Zijn goede sturen en niet te duur, veel beter dan de Trust
jij hebt duidelijk alleen met de logitech gestuurd is netzo'n stuurdje voor kleine kinderen vergeleken bij de trustmaster ! haha

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-08 13:00
Op maandag 24 december 2001 15:31 schreef CB het volgende:
Sja dit klink weer naar onzin... die logitech die jij hebt is bijna geheel van plastic, heeft tandwielen, en gaat dus erug snel stuk bij regelmatig gebruik... (spreek uit ervaring)

De Momo daarin tegen heeft wel tandwielen maar is geheel gekogellagerd voor een nog smoother gevoel, heb hem ff mogen testen en voelde erug goed, dus ook lekker stevig.

Zelf heb ik een oude Logitech FF en deze heeft geen tandwielen maar staalkabels, dit is echt supersmooth, heb hem al wat jaartjes maar werkt nog perfect, is alleen niet meer te verkrijgen.

Over het algemeen voel je bij stuurtjes met rubbere v-snaren ook een soort "tikken" als je heen en weer gaat, dit was zo bij me Thrustmaster FF en is zo bij de MS FF.

Dus ja koop iig geen goedkope Logitech.
Heb je geld genoeg zou ik de Momo kopen, anders een MS of een Thrustmaster.

Verwijderd

www.wallabie.com / www.wallabie.nl
Logitech FF stuur in kerstpromo

Verwijderd

ik heb zelf de SideWinder FF USB, helemaal toppie, na een jaar nog geen problemen, heb wel eens anders gekent (met de MindFlux F1 Sim Compact, goede look maar das alles) ...
van de trustmaster breken de paddels voor schakelen snel af hoor, en je betaalt natuurlijk 100 piek voor dat Ferrari logo ...
Pagina: 1