Ik wil graag een Force feedbackstuurtje kopen en twijfel nu tussen de logitech wingman formula force GP en de trustmaster ferrari......
wie kan me helpen???
wie kan me helpen???
Verwijderd
Wie de geschiedenis niet kent, is gedoemd ze te herhalen.
Verwijderd
theworldforizabel.la
nee de trustmaster werkt met rubber banden zeer stil .. heb hem gister nog uit elkaar gehaald namelijkOp maandag 24 december 2001 13:15 schreef Sneeuwbal het volgende:
Ze hebben allemaal tandwielen !
Verwijderd
jij hebt duidelijk alleen met de logitech gestuurd is netzo'n stuurdje voor kleine kinderen vergeleken bij de trustmaster ! hahaOp maandag 24 december 2001 15:31 schreef CB het volgende:
Koop een Logitech die heb je al voor 160 gulden ofzo. Of je neemt de Momo (geldweggooierij) variant. Die is 400 gulden. Zijn goede sturen en niet te duur, veel beter dan de Trust
Sja dit klink weer naar onzin... die logitech die jij hebt is bijna geheel van plastic, heeft tandwielen, en gaat dus erug snel stuk bij regelmatig gebruik... (spreek uit ervaring)Op maandag 24 december 2001 15:31 schreef CB het volgende:
Koop een Logitech die heb je al voor 160 gulden ofzo. Of je neemt de Momo (geldweggooierij) variant. Die is 400 gulden. Zijn goede sturen en niet te duur, veel beter dan de Trust
Verwijderd