Het ziet er uit als een Antwoord Apparaat maarr.....
Er zit een 68lc302 12 MHz 32bits Microprocessor in!
Internal Eprom flash 1 mb
Internal RAM 512 kb
V32 modem
Built in speaker en Microfoon.
foto1
Dit apparaatje maakt zelf verbinding met het internet via de gewone telefoonlijn, als ik het praatende doosje goed begrijp kan je via dat ding tegen locale kosten de hele wereld bellen!
overzichtje
Zit een gesproke menutje in,voor onderandere de provider instellingen en gebruikersnaam en wachtwoord.
Ik heb twee van deze coole apparaatjes.
Even over het uiterlijk, de toetsjes knipperen mooi rood,lijkt wel of ze al gemod zijn zo cool ziet het er naar uit als de machien in werking is
Zodra je hem aanzet probeert ie contacht te viden met het internet, een duidelijke vriendelijhke stem verteld je ook dat.
Kennen jullie dit ding? (geen pc bij nodig)
Ok, Mede-Tweakers wat kan ik er in Nderland mee?
foto aansluiting voor telefoon en line
Er zit een 68lc302 12 MHz 32bits Microprocessor in!
Internal Eprom flash 1 mb
Internal RAM 512 kb
V32 modem
Built in speaker en Microfoon.
foto1
Dit apparaatje maakt zelf verbinding met het internet via de gewone telefoonlijn, als ik het praatende doosje goed begrijp kan je via dat ding tegen locale kosten de hele wereld bellen!
overzichtje
Zit een gesproke menutje in,voor onderandere de provider instellingen en gebruikersnaam en wachtwoord.
Ik heb twee van deze coole apparaatjes.
Even over het uiterlijk, de toetsjes knipperen mooi rood,lijkt wel of ze al gemod zijn zo cool ziet het er naar uit als de machien in werking is
Zodra je hem aanzet probeert ie contacht te viden met het internet, een duidelijke vriendelijhke stem verteld je ook dat.
Kennen jullie dit ding? (geen pc bij nodig)
Ok, Mede-Tweakers wat kan ik er in Nderland mee?
foto aansluiting voor telefoon en line