Toon posts:

Witte schermen in I.E. 6.0

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik internet explorer gebruik, zijn alle nieuwe vensters/pop-ups wite gevuld. Geen inhoudt. Me urlmon.dll staat juist gelinkt. Iemand nog ideeen hoe ik dit probleem kan oplossen?

Alvast hartelijk bedankt!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kan je misschien iets duidelijker zijn :?

Verwijderd

Topicstarter
Oke wat wil je allemaal weten?
Ik draai op XP
i.e. 6.0
en als ik op een link klik en deze opent zich in een pop-up/nieuw scherm dan is deze wit. Er wordt gewoon helemaal nix geladen.

Verwijderd

heb je firewall aanstaan ?

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ja check eens of je je firewall hebt aanstaan of een popup killer ofzo

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 03:12 schreef Pimpimmers20 het volgende:
Ja check eens of je je firewall hebt aanstaan of een popup killer ofzo
hmmz dat laatste lijkt me niet echt een optie.. want popup opent niet eens een window ;) :+

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Heb je een ad-banner draaien?

Verwijderd

Topicstarter
Heb geen pup-up killer or ad-banner draaien. Zal ff kijken voor een firewall

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me firewall nu uitgezet, hij stond idd aan, maar het probleem doet zich nog steeds voor. Wat nu?

Verwijderd

Topicstarter
Ff voor de zekerheid heb ik de link in mijn register zo goed gezet bij de urlmon gedoe. c:\windows\system32\urlmon.dll ? Zo, ja. Dan is dat het dus in iedergeval niet en is het probleem nogal raadselachtig.

Ik heb trouwens ook nog msnexplorer erop staan. Deze loopt wel gewoon. Maar het is een beetje een iri programma. Ik weet niet of deze iets met het oprobleem te maken kan hebben?

Verwijderd

Topicstarter
Ook heb ik net ontdekt dat pachard bell ActivSurf meeleverd. Dit programma heeft ook iets met internet te maken. Kan dit maybe het probleem zijn.

Heeeeellllppp!!!

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 12:54 schreef cobraXP het volgende:
Ook heb ik net ontdekt dat pachard bell ActivSurf meeleverd. Dit programma heeft ook iets met internet te maken. Kan dit maybe het probleem zijn.

Heeeeellllppp!!!
misschien is het makkelijker om volgende keer dit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knopje te gebruiken hoef je geen 4 post te replyén en kan het allemaal in 1 reply ;)
wat voor een verbinding heb je bij welke provider.. en schakel die activsurf eventueel uit.

Verwijderd

Topicstarter
Actiesurf uitgeschakeld.
Heb kabel primium via Wanadoo!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Waarschijnlijk probleempje met Java.

Probeer eens de optie "Internet Explorer Herstellen"

Bij Configuratiescherm / Software / Microsoft Internet Explorer en Internet Werkset en dan de knop Toevoegen/Verwijderen. Daar heb je dan als het goed is de optie "Internet Explorer Herstellen".

/edit
Hmmm je draait XP? Dan weet ik niet zeker of het via bovenstaande manier kan.... Bij Windows 98 is het iig wel een oplossing....

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Verwijderd

Topicstarter
Nee bij XP is dit geen oplossing, maar toch bedankt.

Iemand anders een oplossing?

Verwijderd

[topic=326637/1/25]

:Z :)

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk bedankt, maar die dingen helpen dus niet. Zit nu nog steeds met hetzelfde probleem.
Iemand die het wel weet, please help me. I am despret

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

Op maandag 24 december 2001 18:26 schreef cobraXP het volgende:
Hartelijk bedankt, maar die dingen helpen dus niet. Zit nu nog steeds met hetzelfde probleem.
despret?? :D

Heb je alle updates van windowsupdate.com al?

En loop effe bij Internet Options, de Advanced tab na...

Ook kan je effe kijken bij Privacy en Security...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Je moet het denk ik toch in de Java zoeken. Klopt het dat de "normale" links wel werken, maar Java(Script)-links (zoals bij bijv. startpagina.nl gebruikt worden) niet?

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Verwijderd

Topicstarter
Zolang de links in het zelfde schermgeopend worden is er idd niks aan de hand. Maar je ook nieuwe venster die met de html-tag alt="_blank" zijn geschreven openen wit! Ik hoop dat je hier wat aan heb, zodat jullie me verder kunnen helpen. Alvast bedankt!

o, ja. Ik heb alle updates van windows, internet explorer, etc, etc!

Verwijderd

Topicstarter
Is er echt niemand die het weet?

Verwijderd

ga naar start > uitvoeren type daar regsvr32 urlmon.dll
klik vervolgens op ok en wederom op ok, en hopelijk zijn je problemen opgelost

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 18:26 schreef cobraXP het volgende:
hoe zit het met je cpu belasting op het moment dat dit gebeurt ?? en met de status mischien op "not responding" ??

ik denk dat het mischien iets met je geheugen en/of je video drivers te maken heeft ....

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem gehad. Ik heb de cd rom van Windows XP erin gegooid en windows XP herstel uitgevoerd. is een half uurtje werk en geduld hebben maar het probleem is bij mij verholpen. Let wel op dat je herstel doet en niet nieuwe installatie. zo behoud je je overige software, bestanden, emails an alle andere voor jou belangrijke informatie. zet ook bij extra>internet opties>geavanceerd>surfen het vinkje 'browser extenties van derden inschakelen' uit. dit voorkomt extra werkbalken die je helemaal niet wilt. sommige veroorzaken problemen met je browser.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Mooi.

Maar ik weet zeker dat niemand hier na 2 jaar nog op zit te wachten. Oude topics omhoog schoppen zien we liever niet.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.