beetje stom dit egenlijk
(PS.
You're so fucking special. I wish I was special.
ja inderdaad, zo heb ik van me 30gb een 50 gb gemaaktOp maandag 24 december 2001 01:56 schreef Exposure het volgende:
Dan moet je het voltage iets verhogen. Bij een 40gb hd kun je zo minimaal 20gb overklokken.
(PS.![]()
![]()
)
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Verwijderd
ik ga voor deze
niet lullig bedoeld hoor maar zoals sommige al aangeven: sorry een HD valt niet echt over te clocken (naar ik weet, als iemand denk dat het wel kan dan moet hij het ff melden dan kan ik er weer van leren).
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Monitor is toch ook niet over te klokkenOp maandag 24 december 2001 01:53 schreef mast3r het volgende:
alles valt over te clocken: monitor, muis enz , maar hoe clock je je HD over?
sommige mensen hebben hun monitor op refreshrates lopen die hoger zijn dan dat die monitor officieel ondersteund.. is dit dan geen overclockenOp maandag 24 december 2001 02:57 schreef marijn het volgende:
[..]
Monitor is toch ook niet over te klokken
Jawel, maar dan gaat t beeld te snel en is het niet meer te volgen, dus dat heeft geen zin.Op maandag 24 december 2001 02:57 schreef marijn het volgende:
[..]
Monitor is toch ook niet over te klokken
Koop al mijn ads!
I love watercooling
En natuurlijk nog zo'n lekkere herrie makende fan erbij om hem goed te koelenOp maandag 24 december 2001 03:24 schreef Garrett het volgende:
Doe je er wel genoeg koelpasta op dan?
Verwijderd
Met arctic silver gaat het nog beterOp maandag 24 december 2001 03:24 schreef Garrett het volgende:
Doe je er wel genoeg koelpasta op dan?
Ik doe het niet mijn HD's zijn snel zat
Reality beats fiction by far!
Ja beter is geel omdat alles wat je geel maakt gaat snellerOp maandag 24 december 2001 03:33 schreef E-MANs het volgende:
je kan hem wel modden, misschien knal paars spuiten
nee paars man, die Thunderbirds zijn toch niks voor niks ook paarsOp maandag 24 december 2001 03:35 schreef Pimpimmers20 het volgende:
[..]
Ja beter is geel omdat alles wat je geel maakt gaat sneller
Reality beats fiction by far!
Verwijderd
Jullie zijn zo dom!Op maandag 24 december 2001 04:06 schreef E-MANs het volgende:
[..]
nee paars man, die Thunderbirds zijn toch niks voor niks ook paars
Zwart natuurlijk
Net als Knight ryder (hoe je dat ook schrijft)
En ander Wit net als de Voyager, dan draait je hd op warp speed.
bij een boel types kan je de verhouding geluids/snelheid wat instellen...
standaard staat hij op redelijk stil bij mij en dan kan je instellen datie niet moeilijk hoeft te doen wat betreft sound, en dan istie wel sneller
check de maxtor site maar eens
Het overklokken van je FSB resulteert in een... hogere FSB! Duh!Op maandag 24 december 2001 08:42 schreef Aico het volgende:
FSB toch?
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Die zorgt ervoor dat het Cachen naar de hd sneller gaat ofzo, en kon ook Ram vijmaken, maar das hetzelfde als RamIdle, ziet er leuk uit maar doet niets, heb nog geen BM van gezien, of er verschil is met of zonder programma
Wisdom lies not in obtaining knowledge, but in using it in the right way !!
Verwijderd
als ik een jumpertje verplaats op mijn seagate baracuda 15.3gig krijg ik 2.1gig erbij!
(ik weet niet waarom dat kan, volgens dat ding kan het...)
Zoeken naar de aandrijfmotor en daar meer power naar doen zal ook wel werken, maar ik denk niet dat het fijn is voor de HD wanneer je hem open schroeft. Eigenlijk wel jammer dat je het niet kan een HD over de specs heen krijgen.
minds are like parachutes, they work only when opened.
Dit topic is gesloten.
![]()
misschien?