• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07-2025
http://www.kodak.nl/global/nl/digital/cameras/dc5000/;jsessionid=GBNIEHEFVFFAJQHIO2SXWKA

Een camaraatje dit keer! Ik weet niet of er interesse is maar je weet nooit!

Prijs 900,- INCLUSIEF

Laat je reactie eens horen

Verwijderd

mwa... ik moet zeggen dat ik nog niet achterover val van deze aanbieding... dan zou ik eerder voor de HP C318 Photosmart gaan... (679 piek bij Mycom)

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03 15:47
het is een mooi robuust cameraatje die 2,5 keer zo duur is geweest. Er zit een mooie groothoeklens in. Maar hij is wel heel groot. Als je niet in een omgeving werkt waar er heel veel stof in kan komen en er niet mee gaat gooien zou ik naar een andere kijken. Anders is dit een leuk ding.

Waar is deze trouwens te koop?

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
dan zou ik eerder voor de HP C318 Photosmart gaan...
Alsof die 2megapixels kan weergeven en 2x optische zoom heeft. Voor een dergelijke camera leg je vaak F1200,- neer. Dit lijkt me een redelijk goeie aanbieding.

Verwijderd

topictitel onthoofdletterd en moved AVH >> GT

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07-2025
het is DC-5000 :? niet 500

Arjan ik kan deze tegen een leuk prijsje inkopen

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03 15:47
aha, leuke aan de camera is de groothoeklens, mijn vader heeft er nog naar gekeken maar heeft uiteindelijk, een Hp cameraatje gekocht 316 ofzo, 2.1 megapixel. Ik denk datie toch misschien voor de kodak had moeten gaan, maar die was voor die tijd extreem duur, nu is het een leuk prijsje. Ik denk niet dst ik met je meedoe, maar is geen gek ding
Pagina: 1