[Canal+] Mijn topic geclosed

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Topicstarter
Geachte adjes,
Ik heb gisteren een topic gepost:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/358788

Ik heb dus legaal zo'n canal+ decoder in huis. Mijn vraag was, waarom ik geen canal+ kan ontvangen. Duwt zo'n adje mijn topic dicht.
Ik baal hier dus flink van, want ik nog geen reply gekregen, op mijn legale vraag.
Naar mijn weten is die canal+ decoder nog steeds in gebruik, dus niet illegaal...

Graag hier een antwoord op, want ik vind dat ik onjuist ben behandelt.

P.s. Ik heb de topic faq:
"Wheehee :'( Mijn topic is onterecht gesloten ! " gelezen.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Ik vind het een vaag verhaal, dan kan je wel zo'n decoder hebben, maar volgens mij is het er niet 1 die jij bij een abbonement op Canal + kreeg... Als dat wel zo is zou ik eens bij hun aan kloppen :)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Een Cmcrypt decoder is mij mijn weten helemaal niet bedoeld voor Canal +.... m.a.w.: als jij die om probeert te bouwen voor gebruik met Canal+ ben je illegaal bezig.

Correct me if I'm wrong.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Hier nog even dat adje die je topic dichtgeduwd heeft: als jij legaal zo'n C+-decoder in huis hebt, dan zou ik even C+ bellen dat je geen beeld hebt; je huurt dat ding namelijk van ze, dus mag je verwachten dat zij problemen met het beeld wel op moeten kunnen lossen door je een andere decoder te sturen.
Dat, in combinatie met het feit dat je het in het verkeerde forum postte, is al een volstrekt legitieme reden om dat topic te sluiten: jij neemt een service af van C+, en als je problemen hebt, kan C+ je beter helpen met dat soort grappen dan iemand hier.

Echter; jij praat over een ComCrypt-decoder, en die wordt bij mijn weten niet gebruikt om het C+-signaal te decoderen; C+ gebruikt CableCrypt. (volgens mij waren zenders als MTV met ComCrypt bezig, maar nu begeef ik me op glad ijs)
Daarom kan ik er veilig vanuitgaan dat jij niet betaalt voor de diensten van C+, geen officiële decoder hebt, en derhalve niet legaal bezig bent.
Nou moet je dat helemaal zelf weten; wat je prive uitspookt interesseert me niet zo gek veel, maar we willen hier geen illegale praktijken, en daar valt het clandestien decoderen van C+ ook onder.

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 10:25 schreef Kaj. het volgende:
Hier nog even dat adje die je topic dichtgeduwd heeft: als jij legaal zo'n C+-decoder in huis hebt, dan zou ik even C+ bellen dat je geen beeld hebt; je huurt dat ding namelijk van ze, dus mag je verwachten dat zij problemen met het beeld wel op moeten kunnen lossen door je een andere decoder te sturen.
Dat, in combinatie met het feit dat je het in het verkeerde forum postte, is al een volstrekt legitieme reden om dat topic te sluiten: jij neemt een service af van C+, en als je problemen hebt, kan C+ je beter helpen met dat soort grappen dan iemand hier.

Echter; jij praat over een ComCrypt-decoder, en die wordt bij mijn weten niet gebruikt om het C+-signaal te decoderen; C+ gebruikt CableCrypt. (volgens mij waren zenders als MTV met ComCrypt bezig, maar nu begeef ik me op glad ijs)
Daarom kan ik er veilig vanuitgaan dat jij niet betaalt voor de diensten van C+, geen officiële decoder hebt, en derhalve niet legaal bezig bent.
Nou moet je dat helemaal zelf weten; wat je prive uitspookt interesseert me niet zo gek veel, maar we willen hier geen illegale praktijken, en daar valt het clandestien decoderen van C+ ook onder.
hehe kaj heb ff in ons tv kastje gekeken (video etc staat)
Jup is idd cablecrypt :)

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Topicstarter
Het is dus wel een officiele canal+ decoder, ik heb hem gekregen. Ik doe ook niet aan illigaliteit. Ik ben niet op zoek naar omsoldeer-pagina's o.i.d.. Ik wil alleen weten of die kastjes nog steeds worden gebruikt, voor het decoderen van canal+, of dat men al is overgegaan op een ander systeem.

Dan ben ik volgens mij toch niet illegaal bezig....

Het klopt, ik heb geen abonement, maar ik was gewoon nieuwsgierig. Maar als jullie daar zo moeilijk over doen, dan laat het maar zitten.

BTW, voor de mod die het topic heeft gesloten, als je een beetje een kerel bent(zoals de meeste andere mods), dan had je mijn topicje even verplaatst. Iedereen kan een foutje maken en hoeft niet gelijk te worden afgestraft.

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 14:45
Op maandag 24 december 2001 13:32 schreef punica het volgende:
Ik doe ook niet aan illigaliteit.
okay.
Dan ben ik volgens mij toch niet illegaal bezig....
als je een abonement hebt niet nee.
Het klopt, ik heb geen abonement,
dus niet legaal nee. en daarom is 'ie dicht.

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op maandag 24 december 2001 13:32 schreef punica het volgende:
BTW, voor de mod die het topic heeft gesloten, als je een beetje een kerel bent(zoals de meeste andere mods), dan had je mijn topicje even verplaatst. Iedereen kan een foutje maken en hoeft niet gelijk te worden afgestraft.
Een echte kerel durft hem gewoon op slot te gooien om de hierboven genoemde reden 8-)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Het klopt, ik heb geen abonement, maar ik was gewoon nieuwsgierig
Je bent dus WEL illegaal bezig ... omdat je geen abo hebt. :)

Case closed.

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.