ik neem aan dat je die zoekt 
Met trackball weet ik niet, maar ik weet wel dat er een toetsenbord met zo'n laptop dingetje verkrijgbaar is, vraag me alleen niet waar
Volgens mij was het ook behoorlijk naamloos
Met trackball weet ik niet, maar ik weet wel dat er een toetsenbord met zo'n laptop dingetje verkrijgbaar is, vraag me alleen niet waar
Volgens mij was het ook behoorlijk naamloos
Ik heb nog wel een draadloze Lenco met geïntegreerde scrollmuis liggen. Dat is zo'n zwart ding; een beetje laptopperig... Ooit bij de kijkshop gekocht voor 100 piek. Inderdaad prima geschikt voor Internetten vanaf de bank. Ik vond gamen vanaf de bank alleen wat lastiger, omdat ik maar niet kon wennen aan de cursortoetsen. Je kan hem zelfs komen afhalen in Apeldoorn. Morgen tussen 3 en 5, of dinsdag tussen 12 en 2. Mail ff of je interesse hebt.
Forza Mucca!
Ziet er me niet echt wireless uit heOp maandag 24 december 2001 00:39 schreef TAG_Speedy het volgende:
[afbeelding]
Te koop voor fl 39,95 bij Regenboog computers
Philips heeft zo iets..
in het zwart.
in het zwart.
Heb je al eens gezocht op GOT? Er staan meerdere topics over dit soort keyboards. Onderstaand topic liep vandeweek ofzo.
[topic=352544/1/25]
[topic=352544/1/25]
zou je mij even willen mailen, want ik krijg jou emailadres niet tevoorschijnOp maandag 24 december 2001 00:18 schreef Rollerjooster het volgende:
Ik heb nog wel een draadloze Lenco met geïntegreerde scrollmuis liggen. Dat is zo'n zwart ding; een beetje laptopperig... Ooit bij de kijkshop gekocht voor 100 piek. Inderdaad prima geschikt voor Internetten vanaf de bank. Ik vond gamen vanaf de bank alleen wat lastiger, omdat ik maar niet kon wennen aan de cursortoetsen. Je kan hem zelfs komen afhalen in Apeldoorn. Morgen tussen 3 en 5, of dinsdag tussen 12 en 2. Mail ff of je interesse hebt.
Verder heb ik nu de volgende gevonden:
Silitek SK-7100 75,-

Lenco Mk-9514 99,- of eventueel 2e hands

en deze zagen er ook aardig uit:

Maar waar zijn die in NL te krijgen? die compag ziet er prijzig uit
Welke van deze keyboard heeft multimediatoesten waar ik de dvdspeler mee kan bedienen?
is de muis op het lenco toetsenbordje trouwens een soort vergrootte versie van de "laptopclitoris"?
Pas op met die infrarood modellen... Die zuigen je ben zo je signaal weer kwijt. Als je er 1 koopt zorg dan dat die radiografisch is, geloof me het scheeld stukken ergernis.
The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
Ik heb zelf de Silitek 7100 gekocht. Werkt opzich best wel goed. Je moet alleen zorgen dat je de ontvanger een beetje goed positioneerd.
Verder is het wel handig dat er een aantal programmeerbare toetsen opzitten.
Verder is het wel handig dat er een aantal programmeerbare toetsen opzitten.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
he zit het nu met dat lencoding, wat voor soort muis zit daar op?
Ik heb trouwens nog een mooie gevonden, met handvaten
wie kent dit bordje en werkt het een beetje fijn?
en zit er een muis op?
owja, nog een linkje
http://www.btceurope.nl/btc2001_e/products_multimedia_wirele.html#1
wie kent dit bordje en werkt het een beetje fijn?en zit er een muis op?
owja, nog een linkje
http://www.btceurope.nl/btc2001_e/products_multimedia_wirele.html#1
met die heb ik wel eens gewerkt is best fijn en ja er zit een muis op, een iets grotere versie van de clitotis die op laptops zit rechtsboven in de hoek en de muisknoppen zitten linksboven in de hoek
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
Beetje overheen gelezenOp maandag 24 december 2001 00:53 schreef poohbeer het volgende:
[..]
Ziet er me niet echt wireless uit he
Magneet heeft met het BTCbordje gewerkt? En hoe is de ontvangst op een paar meter, en is er een beetje met die muis te werken?Op donderdag 27 december 2001 10:42 schreef Magneet het volgende:
met die heb ik wel eens gewerkt is best fijn en ja er zit een muis op, een iets grotere versie van de clitotis die op laptops zit rechtsboven in de hoek en de muisknoppen zitten linksboven in de hoek
mmm muis ging wel maar ik denk dat dat user-specefiek is mar afstand heb ik niet kunenn testen, was in een pc shopje op een halve meter afstand
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
het gaat erom dat het muispijltje niet over het scherm heenracet zodat telkens de buttons op je scherm mist
Pagina: 1