Krijgen we nu ook weer meer games nieuws te zien nu gamer.nl bij Gamerpoint zit en wij geen URL's meer hebben? (op de frontpage) Misschien zelfs Tweakers.net's eigen grote gamesafdeling. Er valt natuurlijk genoeg aan te Tweaken dus games horen er bij!!!
Hierbij kan ik me alleen maar aansluiten. Het moet natuurlijk wel BETER dan gamer.nl
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
realgamer.nl komt er toch bij?
[04:53:17][roel@roel:~]$ sleep
bash: sleep: command not found
op realgamer hebben ze al een link naar hier, daar wordt volgens mij na de gamer affaire (
) mee samengewerkt, al lijkt dat van deze kant nog niet echt begonnen...
hmm thanx, ik wist dat er wat problemen waren maar dit had ik nog niet gehoord (tsjaa vakantie hé). Maar ben weer volledig op de hoogte.
Het is in ieder geval _zwaar_ kut (ik heb het ook meegemaakt met een db-site, ook geen cent voor gekregen en met heel die site kan ik geen ruk).
Het is in ieder geval _zwaar_ kut (ik heb het ook meegemaakt met een db-site, ook geen cent voor gekregen en met heel die site kan ik geen ruk).
ah ik had het ook niet helemaal gevolgd.. nu snap ik ut..
Een goede samenwerking met Realgamer lijkt me een goed idee. Ik heb laatst een keer het blad gelezen en dat was best leuk. Alleen een beetje out of date vergeleken met een website
. Op de eerste pagina stond trouwens een combo-advertentie van Tweakers.net/Gamer.nl.
De website ga ik nu eens grondig doorspitten, ik had hem (haar
) alleen nog maar even vluchtig bekeken.
De website ga ik nu eens grondig doorspitten, ik had hem (haar
De samenwerking met RG stamt nog uit de tijd met Gamer... Gamer RG en TN waren een trio, en daar is zoals inmiddels wel duidelijk is Gamer tussen weg gevallen.
hoe we e.e.a. nu verder gaan uitwerken moeten we nog maar zien... voorlopig rustig aan opbouwen en de nieuwe RG site online zien te krijgen.
hoe we e.e.a. nu verder gaan uitwerken moeten we nog maar zien... voorlopig rustig aan opbouwen en de nieuwe RG site online zien te krijgen.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Verwijderd
Denk dat het wel moeilijk wordt om een betere site neer te zetten dan Gamers.nl op dit moment heeft. Ze hebben sinds gisteren een nieuwe layout die er zeer strak uit ziet en zij hebben AL WEL een PHP forum, iets wat hier alleen maar uitgesteld word
.
Alleen het verschil met het PHPforum wat hier komt, is dat het speciaal voor GOT is gemaakt, en dus helemaal aan de wensen van GOT, en dus sneller...
Verwijderd
Het forum van hun staat nu al binnen enkele seconden op me scherm, en ik heb maar 33k6. Hoe sneller wou je worden ?
Heeft toch geen nut.
Heeft toch geen nut.
Verwijderd
Gamers.nl draait nu vBulletin, een soort UBB in PHP. Voordeel van een eigen forum is dat je weet het het in elkaar zit, en bugs weghalen/nieuwe feutures bouwen makkelijker is.
Verwijderd
Even makkelijk als in die ranzige code die nu op tweakers draait zeker ?
En je wou zeggen dat het huidige FokForum niet een soort UBB in PHP is, het lijkt er toch echt verdacht veel op
.
En bugs heb je altijd last van, ook als je zelf 2 jaar over een forum schrijft.
En je wou zeggen dat het huidige FokForum niet een soort UBB in PHP is, het lijkt er toch echt verdacht veel op
En bugs heb je altijd last van, ook als je zelf 2 jaar over een forum schrijft.
Echt leuk vind ik het niet (jaloers
) maar dat forum bij Gamers is echt SUPERsnel man! Sneller als www.fokforum.nl : de test van het PHP forum wat we hier ook gaan krijgen...
ff weer eens deze oude thread opgezocht. Alles wat hierboven staat is bijna een half jaar oud.
Gaat er nu nog wat met games gebeuren bij T.net? http://realgamer.tweakers.net is al een hele tijd actief...
Gaat er nu nog wat met games gebeuren bij T.net? http://realgamer.tweakers.net is al een hele tijd actief...
Ik dacht, "wat is dit nu allemaal voor onzin, dat speelt toch allang niet meer?".
Blijkt er weer iemand een overleden draadje tot leven gewekt te hebben.
* Dyna18 vindt dat je de doden met rust moet laten.
* DiSiLLUSiON .Op dinsdag 27 februari 2001 15:36 schreef dyna18 het volgende:
Ik dacht, "wat is dit nu allemaal voor onzin, dat speelt toch allang niet meer?".
"I sit in my room and imagine the future."
Ach er was wat ruzie meer niet.
Maar ik wil graag weer games@tweakers.net!
Dáárom heb ik deze thread weer opgezocht.
Maar ik wil graag weer games@tweakers.net!
Dáárom heb ik deze thread weer opgezocht.
Pagina: 1