Dat is de Defrag mod. 
[edit]
URL: http://www.planetquake.com/defrag
Dit is om te 'testen' hoe goed je bent, hiermee kan je zeg maar de strafejump/rocketjump/plasmaclimben en alles leren/oeffenen.
[edit]
URL: http://www.planetquake.com/defrag
Dit is om te 'testen' hoe goed je bent, hiermee kan je zeg maar de strafejump/rocketjump/plasmaclimben en alles leren/oeffenen.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verwijderd
en wat moet je dan doen?Op maandag 24 december 2001 14:06 schreef Copyman het volgende:
Dat is de Defrag mod.
plasmaclimben???
WTF, hoe zou je dat dan moeten doen?
* scim speelt wel beetje q3 en strafe en rocketjumpen lukt wel, maar zou niet weten hou je het zou moeten doen.
* scim speelt wel beetje q3 en strafe en rocketjumpen lukt wel, maar zou niet weten hou je het zou moeten doen.
Via Defrag kan je leren om je een movement te verbeteren. Er zijn speciale lvl's gemaakt waarbij het dus alleen mogelijk is om de andere kant te halen d.m.v. een strafe jump/rj jump/plasma climb/etc. Je kan bijvoorbeeld meten hoe goed je strafejumps zijn door een aparte meter aan te zetten /ch_drawspeed 2 of 1. Als je dan aan het eind van de jump boven de 500 uitkomt heb je een hele nette jump gemaakt. Het maximum om in 1 jump te halen is 550 maar dat halen alleen de echte diehards
Op www.clanbase.com is er nu ook een competitie op ctf maps wie het snelst een flag kan cappen. Heel erg leuk alleen jammer dat er te weinig mensen aan meedoen dus als je je geroepen voelt om gewoon eens een keer mee te doen.. doe mee!!
Op www.clanbase.com is er nu ook een competitie op ctf maps wie het snelst een flag kan cappen. Heel erg leuk alleen jammer dat er te weinig mensen aan meedoen dus als je je geroepen voelt om gewoon eens een keer mee te doen.. doe mee!!
Verwijderd
granaat op de grond naast een muur doen (recht naar beneden kijken, schieten, en alsie 3 keer is gestuiterd gaatie af) en dan een plasma jump tegen de muur doenOp maandag 24 december 2001 14:12 schreef Sorcerer@ het volgende:
plasmaclimben???
/me speelt wel beetje q3 en strafe en rocketjumpen lukt wel, maar zou niet weten hou je het zou moeten doen.
Bedankt!, dat was inderdaad de mod die ik zocht.
Verwijderd
wat moet je doen op die screen dan? op die riggel komen?
piece if cake, rocketjump naar de muur maken, en dan van de muur een rocketjump op de richel maken
als het niet gewoon direct kan...
piece if cake, rocketjump naar de muur maken, en dan van de muur een rocketjump op de richel maken
als het niet gewoon direct kan...
Plasmaclimb met granaat? 
Ben je niet eens nodig...
Ben je niet eens nodig...
Wat the fuck is een plasmajump? En die andere termen? Een rocket jump lukt me nog wel, en ik speel al meer dan 7 maand online Q3a...
Kan iemand me het ff uitleggen?
Check deze site: www.pimpjumps.com en dit filmpjeOp maandag 24 december 2001 15:50 schreef Blue-eagle het volgende:
Wat the fuck is een plasmajump? En die andere termen? Een rocket jump lukt me nog wel, en ik speel al meer dan 7 maand online Q3a...Kan iemand me het ff uitleggen?
Progressive Trickjumping by Japex
Het is plasmaCLIMBEN, dat is met plasmagun gewoon tegen een muur opklimmen..., neem bv. q3dm6, bij de springschans naar Rocketlauncher, daar is de perfecte mannier om het te leren, dus dan plasmaclimb je van Center Courtyard naar Rocketlauncher zeg maar, give it a try m8...
RSP is ook q3 newbOp maandag 24 december 2001 17:50 schreef RSP het volgende:
* RSP heeft alle maps gehaald... damn was i bored
zeg nou zelf chloorOp maandag 24 december 2001 18:07 schreef Glorix Jim het volgende:
[..]
RSP is ook q3 newb
Pagina: 1