Gaat ie lekker met news submitten?!

Pagina: 1
Acties:

• nospam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2025
Ik heb vrijdag tot 2x toe gesubmit dan FreeBSD 4.1 Release uit is. En nu zondag staat het er pas, en nog onder een andere naam van zenden, die er nog is bij zet ook dat het al een aantal dagen geleden uit was, maar omdat het hier nog niet stond hij het nog ff inzond. Wat ik dus wel al een dag na de release deed.

Hoe zit dat? Als iemand de nieuwsqueue bekijkt en een bericht dat is ingezonden niet interessant vind, kan hij(/zij) deze dan uit de lijst verwijderen? Dan mogen de nieuwsposters wel is ff wat minder subjectief gaan worden, want als er Linux had gestaan had het er zeker al gestaan (laat staan Windows). Waarschijnlijk keek zondag een andere nieuwsadmin of zo, waardoor het er wel door kwam.

Voor de rest boeit het mij niet dat het niet op mijn naam er is geplaatst of zo, maar dat er subjectief wordt geselecteerd vind ik wel slecht, en moedigt zeker niet aan voor meer submitten.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-02 19:09

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik heb vanochtend maar 1 bericht over FreeBSD zien staan, en dat was dat van Havoc. En dat heb ik dus gepost. Geen idee waar de andere nieuwsberichten gebleven zijn...

er stonden er vanochtend maar een stuk of 6 in de queue

• nospam
  • Laatst online: 08-02-2025
Ik heb er vrijdagochtend 1 vroeg gestuurd (vroeg wat is vroeg, rond een uur of 8:30), en als ik het me goed herinner of tussen 12:00 en 13:00 of tussen 18:00 en 19:00 (sorry ik doe meerdere dingen, maar dat ik het nog een keer gepost heb weet ik zeker).

• AntonT
  • Laatst online: 21-02 00:28

AntonT

One Ton!

1 ding weet ik zeker: Ik heb 'm niet getrasht... :)

Verwijderd

en ik ook niet :P