Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Als ik jou was zal ik gewoon een deel leeg maken en dan linux zelf laten partitioneren
Wat bedoel je met leeg deel? Unallocated space? Of een aparte Ext2-partitie?
Maar kan SuSE dan tijdens de installatie partitioneren?
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Gewoon unallocated laten. SuSE kan tijdens de installatie partitioneren.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Lijkt me wel he zou een beetje stomzijn als linux windows nodig zou hebben om zijn partities in elkaar te klussenOp zondag 23 december 2001 23:09 schreef ImPrEzA het volgende:
Wat bedoel je met leeg deel? Unallocated space? Of een aparte Ext2-partitie?
Verwijderd
hahahaOp zondag 23 december 2001 23:32 schreef TrailBlazer het volgende:
[..]
Lijkt me wel he zou een beetje stomzijn als linux windows nodig zou hebben om zijn partities in elkaar te klussen
Een swap partitie heb je sowieso wel nodig, tenzij je aan asociaal grote hoeveelheid geheugen hebt. In tegenstelling tot Windows, gebruikt Linux een speciale partitie om dingen neer te schrijven die in het geheugen hadden gemoeten, maar daar niet meer passen omdat het vol is. Overigens, naar mijn mening kun je het beste nog een aparte partitie maken met als mount point /home en eventueel ook /usr. Op die manier blijven je documenten en programma's netjes staan als je je OS gaat upgraden.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1