Toon posts:

ken er iets mis gaan als ik een cdrewter zelf inst

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik wil een lit on 24x10x40 kopen en mijn pa zit te zuren over zijn garantie die dan vervalt en zo ik wil effe weten of er nou echt iets kapot kan gaan als ik zelf een cdrewiter er in zet het is een Parkard H(B)ell.

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Als je hem online koopt dan moet je hem gewoon inbouwen en vervalt de garantie NIET. Als je ermee gaat kloten, ja dan spreekt het voorzich. Maar een brander koop je, en hij moet toch ingebouwd worden, dus waarom zou de garantie dan vervallen. Laat dit maar ff aan je pa zien ;)

4015Wp west (Dordrecht)

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Tja, packard bell...
Kijk eerst eens heeeeel goed of er zo'n stickertje ergens zit, soms kan je dit niet zien. Dan heb je pech.
Maar, als je die pc al een jaar of langer hebt, is de kans klein dat er nog iets kapot gaat.
Dus eigelijk zou het no problem moeten zijn.

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
In principe kan er niks mis gaan. Je schroeft de kast open, haalt klepje weg, schuift fikker erin, ff erop letten of ie op slave/master staat en welke IDE-connector je erin plugt, je geeft het beestje een voedingskabel. Dan schroef je de fikker zelf vast en stouwt de kast er weer op.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op zondag 23 december 2001 22:58 schreef XTerm89D het volgende:
Tja, packard bell...
Kijk eerst eens heeeeel goed of er zo'n stickertje ergens zit, soms kan je dit niet zien. Dan heb je pech.
Maar, als je die pc al een jaar of langer hebt, is de kans klein dat er nog iets kapot gaat.
Dus eigelijk zou het no problem moeten zijn.
Eh, een PB mag je gewoon open maken zonder dat de garantie vervalt.

Compraq en wat andere OEMs doen hier heel moeilijk over, maar een PB is zonder problemen en gevaar van garantieverlies open te maken.

(tenzij je met een schaar flatcables door gaat knippen, dat vinden ze niet erg leuk :P)

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-04 15:30

RammY

Dát!

Je mag hem wel loshalen maar er niks aan veranderen. heb zelf ook zoon Packard Hell. Naar 1 jaar vervalt de garantie... in princeip kan er niks fout gaan

Deze advertentieplaats is te huur!

Verwijderd

Topicstarter
nee kijk ik heb al een brander maar het is zo'n Philips en dat is K*T snappie
Pagina: 1