Toon posts:

WRC World Rally Chamionship (PS2)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren heb ik voor de playstation2 het spel WRC World Rally Championship gekocht en die valt vies tegen (zeker als je het gaat vergelijken met CM2 of RC2000).
Ik hou van simulatie en die is er totaal niet met WRC, als je je auto flink hebt afgeragd op een stage dan is er op de volgende stage niks aan de hand (auto staat er weer als nieuw bij).
Stage duurt 2-3 minuten en dat kan anders heb ik gezien (Rally Championship 2000)
Besturing is in het begin behoorlijk tricky, het echte driften lijkt op een bepaalde manier niet echt te lukken maar dat kan ook aan de bestuurder liggen :+
Graphics zijn oke, auto's zien er goed uit (geen GT3 nivo) en schademodel is goed, maarja daar zien we niks van omdat we allemaal (zoals het hoort) in car view only hebben ;)
Geluid is trouwens van extreem goede kwaliteit (net echt).
Grootste domper zijn de laadtijden van dit spel, als je een stage opstart moet je bijna 2 minuten wachten :Z (had de ps2 maar een harde schijf) en als je je dan bedenkt dat je met dit spel 2-3 minuten aan het rijden bent is het geen pretje om steeds zolang te moeten wachten voordat je kan rijden.
Mijn tip, wacht op CM3 en alleen voor de die-hards raad ik WRC aan (voor de ps2)
Tot die tijd blijf ik lekker RC2000 en CM2 spelen op me pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
K heb de demo gespeeld en vond het vies tegenvallen :{