Toon posts:

2 Soundkaarten tegelijk afspelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik kweet deze topic is al meerder malen verschenen op de forum maar ik kon nergens een juist antwoord vinden.. ik heb zo 2 soundkaarten in mijn comp zitten merk doet er niet toe het werkt. en nu wil ik zeg maar dat ze alle twee tegelijk afspelen.. dus niet dat ik 2 winamps ga openen en ze appart selecteer nee gewoon dat er zeg maar 1 geluidstoewijzing is die ze alletwee tegelijk afspeelt ergens in die zin kweet niet als het mogelijk is maar dat wil ik juist nu weten... iemand enig idee? :?

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

hmmz..dat word rot.... in princiepe heb je daar aparte kaarten voor.. er worden weinig oplossingen ervoor bedacht.. omdat er anders geen markt overblijft

audiotrak inca 88, maxistudio isis,.uhmz lexicon CORE, creamware pulsar etc.. er zal vast wel een oplossing zijn..maar die weet ik niet..ik kan je alleen wat hierboven staat noemen

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Anders doe je de een splitter aan de line-out van de één en dan naar de line- of aux- in van de andere.

Verwijderd

Topicstarter
ach ja zal ik dat eens gaan proberen kijken als ik die proggies ergens kan vinden.. :)

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Onder linux moet je gewoon wel een pipe kunnen maken naar beide tegelijk... Zoiets moet je ook onder Win wel kunnen doen, maar vraag me niet hoe...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 23 december 2001 22:23 schreef TheLemon het volgende:
Anders doe je de een splitter aan de line-out van de één en dan naar de line- of aux- in van de andere.
MMzzz dat zou ook idd een idee zijn.. eff kijken als dat lukt... *D

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 23 december 2001 22:28 schreef FLeXO het volgende:

[..]

MMzzz dat zou ook idd een idee zijn.. eff kijken als dat lukt... *D
ja maar Is wel een idee maar dan heb ik niet alle twee de soundcards tegelijk aan het spelen. het enigste dat ik dan oplos is dat ik 1 uitgang heb voor mijn geluid. en dat is helemaal niet nodig inprinciepe... :9

Verwijderd

waarvoor heb je dit eigenlijk in vredesnaam nodig??

sorry voor de offtropic
Pagina: 1