Zou een Dual Athlon mobo, waar ik over 3 maandn 2 XP Athlons in flikker, echt tot ze recht komen onder W2000 of kan dat alleen in Linux? Ik hoop dat er iemand is die een praktijkvoorbeeld kan geven, daar heb ik het meeste aan.
Volgens mij moet dat geen problemen geven.
Win2k geeft ook multi proc. ondersteuning net als win xp.
Het is niet nodig om perse naar linux over te stappen...al komt het de beveiliging qua virus wel ten goede.
Gr. BOUBOU
Win2k geeft ook multi proc. ondersteuning net als win xp.
Het is niet nodig om perse naar linux over te stappen...al komt het de beveiliging qua virus wel ten goede.
Gr. BOUBOU
server: DUAL 1800+mp 3x80gb raid 5 +2x40+1x10 2 x 300gb maxtor HD, Nvidia Gforce3 128MB DDR
Maakt idd niks uit welk OS je neemt, het gaat meer om de programma's die je erop draait. Als je bijvoorbeeld denkt dat CS sneller gaat lopen op 2 cpu's dan kom je strax voor een grote verassing te staan. Ga je veel 3D renderen, dan is een dual systeem een gooie keus.
Je OS _EN_ programma's moeten MPC compatible zijn. Dus Win2k PRo of WinXP Pro (of server edities) komen hiervoor in aanmerking alsook de meeste linux kernels.
Niet helemaal. Je kan bijvoorbeeld ook meerdere programma's starten, en dan je OS de taken laten verdelen. Dan hebben de programma's zelf geen SMP nodig.Op zondag 23 december 2001 23:23 schreef redfoxert het volgende:
Je OS _EN_ programma's moeten MPC compatible zijn. Dus Win2k PRo of WinXP Pro (of server edities) komen hiervoor in aanmerking alsook de meeste linux kernels.
Verwijderd
Een os met een nt kernel (win nt/win 2000/win xp pro) of met een os met een unix based kernel zijn geschikt. Het is mooi meegenomen als de gebruikte programma's zelf multi processor ondersteunen. Bij multitasken verdeelt het os alles netjes over de 2 of meer cpu's, ook als de gebruikte programma's dit niet ondersteunen.
Ik kan je vertellen dat de combo W2K + DualAthlonXP heerlijk werkt
Als je veel tegelijk open hebt staan werkt het allemaal wat vlotter en soepeler, en als je onversneden rekenkracht nodig hebt (b.v. spelen met 3d max) dan zit je ook gebeiteld.
Naar mijn idee gaat zo'n dual bak ook nog eens langer mee.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
sluit me bij de vorige schrijver aan, behalve win2k draai ik ook winXP pro op m'n tiger met 2 XP's en bevalt erg goed
NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)
**Stuur mij dan a.u.b. je systemspecs; als het zover is wil ik graag het beste in me bak flikkeren. En welke XP's zitten er bij jou in?** Sorry je bakspecs staan al vermeld -> ik vind 't dus wel. Maar niemand heeft echt de Thunder K7. De Tiger nogwat zal wel goed zijn, maar ik neem toch de donderboard. Is er echt niemand die die erin heeft?Op maandag 24 december 2001 00:41 schreef abbadon het volgende:
Ik kan je vertellen dat de combo W2K + DualAthlonXP heerlijk werktAls je veel tegelijk open hebt staan werkt het allemaal wat vlotter en soepeler, en als je onversneden rekenkracht nodig hebt (b.v. spelen met 3d max) dan zit je ook gebeiteld.
Moet je ff aan Femme vragen, ik d8 dat er een server van t.net met een Thunder K7 draaide.Op maandag 24 december 2001 18:12 schreef henkie_fraser het volgende:
De Tiger nogwat zal wel goed zijn, maar ik neem toch de donderboard. Is er echt niemand die die erin heeft?
Pagina: 1