MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Verwijderd
daar staat een proggie waarmee je dat makkelijk kan doen
eigenlijk is het ^met een cijfer = kleurtje
shift6 en dan een cijfer van 1 tot 9
Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]
ik zag net een site waar iemand uitlegde hoe je je naam kunt laten bewegen maar dat zag er wer erug moeilijk uit mischien een simpele manier
maar vooralsnog bedankt
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Misschien dat je die naam van de site delen wil met anderen?Op zondag 23 december 2001 22:37 schreef wizzard het volgende:
werkt he bedankt
ik zag net een site waar iemand uitlegde hoe je je naam kunt laten bewegen maar dat zag er wer erug moeilijk uit mischien een simpele manier
![]()
maar vooralsnog bedankt
altijd dat eeuwige utfs geef nou eens gewoon antwoord we weten nou wel dat er een search zit.Op zondag 23 december 2001 23:06 schreef WouteRF het volgende:
utfs...
moet je eens proberen te zoeken kun je 5 pagina's met topics doorspitten.
hou op man
hier kun je het vinden van die naam beweging http://cowboyscripts.org/?page=namechanger
Lijkt me logisch dat je kan vragen in een reeds geopende topic?Op zondag 23 december 2001 23:06 schreef WouteRF het volgende:
utfs...
Maar ach jij heb er weer een post bij...
Verwijderd
Op maandag 24 december 2001 11:00 schreef WouteRF het volgende:
Ja en het gaat me om de posts, ja echt wel. Ik ga niet voor de posts hoor.. jij misschien.. en nu voel jij je kut omdat ik nu zelfs al 2 posts erbij heb! (kan je vast niet tegen, gnagna)
Jij hapt?
En kijk ff in mijn profile dan kan je zien dat het mij geen ene ruk kan schelen. Wat me wel irriteert is het continue roepen van utfs, dat gaat in mijn ogen ten kosten van de kwaliteit en open karakter van het forum. Het is ook erg uitnodigend voor iemand die zich net nieuw aanmeld, een vraag post en utfs om z'n oren geslingerd krijgt!
Typ in je console: /name
Gebruik nu SHIFT + 6 = '^' om de kleuren 'aan' te zetten.
Kies vervolgens een getal van 1 t/m 7
1 = Red 2 = Green 3 = Yellow 4 = Blue
5 = Cyan 6 = Magenta 7 = White
That's all
Exploring the limits of current technologies
Verwijderd
Een nieuwe gebruiker mag toch wel ff de faq doorlezen..?Op maandag 24 december 2001 11:10 schreef Pjotrik het volgende:
[..]
Jij hapt?
En kijk ff in mijn profile dan kan je zien dat het mij geen ene ruk kan schelen. Wat me wel irriteert is het continue roepen van utfs, dat gaat in mijn ogen ten kosten van de kwaliteit en open karakter van het forum. Het is ook erg uitnodigend voor iemand die zich net nieuw aanmeld, een vraag post en utfs om z'n oren geslingerd krijgt!
en dat doe je dus niet met het uitschreeuwen van die utfs
ze moesten die verrekte search er gewoon afhalen scheelt een boel onzinnige posts
Verwijderd
ff voor Woutrf...
Ga ff lekker ergens anders lopen zeiken en zaniken... jeez zelfs mijn oma van 83 zeikt en zanikt niet zoveel als jij...
ah nee ik vind en forum wel leuk en heb ook altijd lol hier dus geen zin in maar als ik jou was had ik nog een paar van die topics gezocht en dan kun je fijn overal UTFS onder zettenOp maandag 24 december 2001 17:03 schreef WouteRF het volgende:
[topic=360076/1/25]
Ga daar ook ff zeuren wizzard
mischien een tip haal al de ander toetsen van je toetsenbord dan gaat het sneller.
maar goed even goeie vrienden dit topic is nu wel klaar om in de search te worden gebruikt of niet ??
(by the way in dat topic van jou staat na 3 minuten al gevonden in de search.
volgens mij kun je in 3 minuten ook gewoon even antwoord geven of niet )
Verwijderd
best wel lol
Ik gebruik hem trouwens alleen op het einde, als ik er zin in heb (als we winnen ofzo
kun je mij ook precies uitleggen hoe je dat gedaan hebt daar stond het voor een "leek"een beetje onduidelijk
Agree, maar sommige vragen vragen er wel om, want die search is er niet voor nix.Op maandag 24 december 2001 11:10 schreef Pjotrik het volgende:
[..]
Jij hapt?
Dit topic is gesloten.
![]()