Ik heb een site met PHP nu heb ik bovenin een CGI script gezet. Wanneer ik nu naar de site ga en ik klik op een van de links daarna druk ik op refresh dan klopt de hele opbouw niet meer??!! [niet doen!]Misschien dat iemand hier iets van weet en tijd heeft om even te kijken en mij kan vertellen wat ik fout doe of wat er fout is. Bedankt Maurice
denk dat ze die link niet op prijs zullen stellen
[edit]dat zeg ik :)[/edit]
[edit]dat zeg ik :)[/edit]
A: geen warez url's posten en zeker! niet als we daarbij 10 pop-ups krijgen, je krijgt hiervoor een OW
B: breng het probleem naar het forum en niet het forum naar het probleem!
B: breng het probleem naar het forum en niet het forum naar het probleem!
ok link is weg! maar dan nu iemand die verstand heeft van cgi scripts! dan zal ik het even naar die gene toe sturen en dan kan hij mij misschien vertellen wat er fout is! Als ik het ff op moet sturen dan hoor ik het wel eventueel via icq 136495208 alvast bedanktOp zondag 23 december 2001 21:36 schreef woutf het volgende:
denk dat ze die link niet op prijs zullen stellen
Verwijderd
Ja en nu de links weg is begrijpt niemand meer waar het over gaat. Nu is het zo'n vaag probleem geworden...
ja maar als iemand er verstand van heeft kan ik hem/haar ff het cgi script sturen en dan begrijpt diegene het waarschijnlijk wel weerOp zondag 23 december 2001 21:39 schreef szwarts het volgende:
Ja en nu de links weg is begrijpt niemand meer waar het over gaat. Nu is het zo'n vaag probleem geworden...
zo werkt dat hier nietOp zondag 23 december 2001 21:43 schreef Maurice16 het volgende:
[..]
ja maar als iemand er verstand van heeft kan ik hem/haar ff het cgi script sturen en dan begrijpt diegene het waarschijnlijk wel weer
jij moet het probleem hier brengen
wij komen het niet halen
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
ja das juist het probleem ik mag geen link neer zetten dus moet het wel zo wil het script anders ook wel even uploaden kan iemand hem downloaden is dat een idee?Op zondag 23 december 2001 21:45 schreef D2k het volgende:
[..]
zo werkt dat hier niet
jij moet het probleem hier brengen
wij komen het niet halen
Verwijderd
Je kan ook gewoon je probleem beter verwoorden, "hier is het script zoeken jullie maar uit waarom het niet werkt" is niet de manier waarop het werkt hier.. naja je kan het proberen maar de kans dat iemand je wil helpen wordt wel heeeeeeeeeeel erg klein.
Pagina: 1