Toon posts:

Levensmeter bij Alice

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik Alice installeerde in het begin, zag het er normaal uit, maar op een gegeven moment toen ik het begon te spelen stond de levensmeter ineens middenin het scherm.

Ik heb dat niet meer weggekregen sindsdien, ik kan het ook niet vinden bij de instellingen, en opnieuw installeren helpt ook niet.

Het is echt zwaar irritant want als je ergens recht op wil richten staat staat die stomme balk ervoor.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 15:29
Op zondag 23 december 2001 21:33 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Toen ik Alice installeerde in het begin, zag het er normaal uit, maar op een gegeven moment toen ik het begon te spelen stond de levensmeter ineens middenin het scherm.

Ik heb dat niet meer weggekregen sindsdien, ik kan het ook niet vinden bij de instellingen, en opnieuw installeren helpt ook niet.

Het is echt zwaar irritant want als je ergens recht op wil richten staat staat die stomme balk ervoor.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Wat voor videokaart heb je?
En gebruik je de nieuwste drivers? Misschien dat dat helpt, vind het wel vaag dat alleen je levensmeter naar het midden van het scherm is verkast :?

Verwijderd

Topicstarter
NVIDIA RIVA TNT2

En ik gebruik niet de nieuwste drivers nee.. doe eigenlijk nooit datsoort dingen updaten.. maar eerst deed ie het wel met dezelfde drivers, dus zou die et toch nog steeds moeten doen in principe?

En het is idd alleen de levensmeter en welk wapen je geequiped heb.. maar verder is het spel niet uit verhoudingen gerukt ofzo.

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op zondag 23 december 2001 21:46 schreef Pacific_Ocean het volgende:
NVIDIA RIVA TNT2

En ik gebruik niet de nieuwste drivers nee.. doe eigenlijk nooit datsoort dingen updaten.. maar eerst deed ie het wel met dezelfde drivers, dus zou die et toch nog steeds moeten doen in principe?

En het is idd alleen de levensmeter en welk wapen je geequiped heb.. maar verder is het spel niet uit verhoudingen gerukt ofzo.
Ik zou toch maar proberen nieuwe drivers te downloaden, zou toch kunnen werken :)

Hier kan je ze downloaden

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-01 11:16
En je DirectX versie?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 23 december 2001 21:49 schreef Famoso het volgende:

[..]

Ik zou toch maar proberen nieuwe drivers te downloaden, zou toch kunnen werken :)

Hier kan je ze downloaden
Ik denk dat ik ze gedownload en geinstalleerd heb.. maar ik zie geen verandering.

Zo ziet het eruit:

Afbeeldingslocatie: http://members.tripod.co.uk/weather_wish_girl/allio/levensbalk.jpg

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Op zondag 23 december 2001 22:13 schreef Pacific_Ocean het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ze gedownload en geinstalleerd heb.. maar ik zie geen verandering.

Zo ziet het eruit:

[afbeelding]
Damn, das knap l*llig, heb daar nooit last van gehad, kzal Alice maar weer eens installeren, altijd leuk, lekker satanisch meisie >:)

• pope0r
  • Laatst online: 04-02-2024
Ik heb alleen problemen gekregen met de nieuwe driver. Sinds ik die heb geinstalleerd start de computer soms op, dan vind hij gewoon helemaal niets meer van de drivers: Ik kan dus geen fatsoenlijke resoluties draaien e.d....Maar dna hoef ik m alleen opnieuwe te installeren.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Is er dan geen patch oid voor alice :?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 december 2001 02:43 schreef ubermaestro het volgende:
Is er dan geen patch oid voor alice :?
Staat er niet bij.. http://www.alice.ea.com/downloads.html

Die NL ondertiteling bij Alice is trouwens erg cool :D

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Zorg dat je de laatste nVidia drivers en DirectX hebt geïnstalleerd.

Misschien dat een andere resolutie/kleurendiepte gebruiken ook helpt.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 december 2001 12:41 schreef wacko het volgende:
Zorg dat je de laatste nVidia drivers en DirectX hebt geïnstalleerd.

Misschien dat een andere resolutie/kleurendiepte gebruiken ook helpt.
Bij DirectX zegt ie dat ik de nieuwste drivers niet hoef te installeren omdat ze al automatisch bij XP zitten inbegrepen..

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Afbeeldingslocatie: http://anus.arendje.phear.nl/pics/alice001.jpg

Zo hoort het dus te zijn.

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

levensmeter :?

ff kleine correctie dat is je wilskracht meter :)
de levens meter is rood.

Het lijkt er op de de layer waar de meters opstaan een behoorlijk stuk naar rechts is geschoven.

Op I-net kan ik daar niets over vinden, misschien is de enige oplossing een reinstall (niet leuk), maar vergeet dan niet eerst ff je save game te backupen :)

• White Dust

White Dust

Of even een mailtje sturen naar Rogue Entertainment, mischien is het één of andere zeer zeldzame tor ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb win98 geinstalleerd.. en nou doet ie het wel weer normaal en veel sneller ook..

Echt vaag

• White Dust

White Dust

Op dinsdag 25 december 2001 13:22 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Ik heb win98 geinstalleerd.. en nou doet ie het wel weer normaal en veel sneller ook..

Echt vaag
Hou het dan maar mooi op 98, geloof dat XP nog al wat problemen veroorzaakt met oudere spellen, dat M$ nou nooit een goed OS heeft gemaakt, damn, nou ja kunnen ze alvast beginnen met éh, 3k of Ultimet Windows, ach ja, laat ze lekker doorgaan met k*t besturingssystemen make, M$ leert toch nooit :P

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik draai hem onder Windows XP, nog geen bugje of hapering gezien.

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik draai hem onder XP en dan knippert de achtergrond de hele tijd. Je ziet dan alleen nog de mannetjes en de rest is zwart. Frequentie van een seconde of zo.

Gforce2 met laatste deto's DirectX 8

There is no art to find the minds construction in the face

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Op dinsdag 25 december 2001 13:27 schreef Soccubus het volgende:

[..]

Hou het dan maar mooi op 98, geloof dat XP nog al wat problemen veroorzaakt met oudere spellen, dat M$ nou nooit een goed OS heeft gemaakt, damn, nou ja kunnen ze alvast beginnen met éh, 3k of Ultimet Windows, ach ja, laat ze lekker doorgaan met k*t besturingssystemen make, M$ leert toch nooit :P
-1 flame :)

• White Dust

White Dust

Op dinsdag 25 december 2001 15:28 schreef Mataraty het volgende:

[..]

-1 flame :)
éh, kben dom, dat weet ik, maar éh, wat bedoel je hier mee, dat ik niet naar M$ mag uithalen :? :P

• schot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
Dat je jouw goede stelling (:r) zo goed onderbouwt NOT!!!!
Pagina: 1