Ik wil geen verkooppraatjes houden oid, maar ik heb zelf lang lopen zoeken naar een Nikon Coolpix 880.
In Nederland was hij echter nergens meer te krijgen voor minder dan 1800 gulden (nl uitlopend model):
Smits FL 1288,- >>>> UITVERKOCHT
Objektief FL 1399,- >>>> UITVERKOCHT
Alternate Computerversand FL 1784,- >>>> UITVERKOCHT
Nu woon ik zelf dicht bij de grens, dus heb ik 's gekeken in Duitsland. Hier vond ik de Coolpix 880 bij fotoking.de voor DM 1.099,-
Omgerekend dus fl 1231,- (koers is fl 1,12 per DM)
(dit is zonder accu & lader, maar da's in NL ook het geval).
Ze bezorgen ook in NL, maar heb zelf bij een kennis in Duitsland laten bezorgen. Maandagmorgen besteld, dinsdag gearriveerd
Misschien voor anderen die deze camera ook nog zoeken een optie?
Heb er zelf nog 128 Mb CompactFlash bijgekocht voor DM 111,90 (= fl 125,33) dus goedkoper dan waar ook in NL
In Nederland was hij echter nergens meer te krijgen voor minder dan 1800 gulden (nl uitlopend model):
Smits FL 1288,- >>>> UITVERKOCHT
Objektief FL 1399,- >>>> UITVERKOCHT
Alternate Computerversand FL 1784,- >>>> UITVERKOCHT
Nu woon ik zelf dicht bij de grens, dus heb ik 's gekeken in Duitsland. Hier vond ik de Coolpix 880 bij fotoking.de voor DM 1.099,-
Omgerekend dus fl 1231,- (koers is fl 1,12 per DM)
(dit is zonder accu & lader, maar da's in NL ook het geval).
Ze bezorgen ook in NL, maar heb zelf bij een kennis in Duitsland laten bezorgen. Maandagmorgen besteld, dinsdag gearriveerd
Misschien voor anderen die deze camera ook nog zoeken een optie?
Heb er zelf nog 128 Mb CompactFlash bijgekocht voor DM 111,90 (= fl 125,33) dus goedkoper dan waar ook in NL