drives 'los' in kast hangen

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Alfa Helix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 16:47
Na het modden van m'n voeding en vorige week het plaatsen van dynamats met daarop noppenschuim (laatste combinatie is eruuug aan te raden!) is mijn kast al heel stil geworden.

Nu wil ik m'n drives 'los' van de kast gaan hangen. Niet zo'n constructie waarbij je de schijf tussen elastieken hangt, maar gewoon rubbere of plastic ringen tussen de schijf en de ophanging.

Dus ring-plaat-ring-schijf en daardoorheen de schroef. Enige probleem is dat ik dan het gevoel heb de HD z'n statische elektriciteit niet meer kwijt kan aan de kast en dit misschien nadelige gevolgen kan hebben voor de schijf, iemand hier ervaring mee?

Doesn't expecting the unexpected make the unexpected become the expected?

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
ik heb hier geen ervaring mee, maar als je er bang voor bent plak je toch gewoon een draadje op je schijf en dan maak je dat draadje weer aan je kast.

• U-96
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-12-2020

U-96

it's a long way to tipperary..

de statische electriek wordt toch afgevoerd door de aarddraad in je voedings steker?

in theorie (heeeeeel erg theoretisch) zou je drive iets langzamer kunnen worden

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 09:59

talin

ES-MA

dan kun je trillingsdempers gebruiken .

zijn stukje rubber met aan beide kanten , draadeindje .

zoals jij het beschrijft heb je met die schroef aansluiting weer directe verbinding tussen je kast en drives .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 11:31
Hoi,

Je topic voldoet helaas niet aan de gestelde rightlijnen van dit forum, vandaar dit slotje.
Lees dit topic eens door: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.
Succes verder op GoT!

Mvg,
Phreak | Moderator OCM

Dit topic is gesloten.