Hallo, weet iemand hoe duur dit is? Ik heb er wat dingen over gehoord. Ik wil er graag wat meer informatie over, heeft iemand dit?
Verwijderd
Naja volgens mij is het dan geen ADSL meer.. En voor zover ik weet moet je daarvoor in Zweden ofzow gaan wonen
Nee, niet echtOp zondag 23 december 2001 20:39 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
Waarschijnlijk kan de search knop je een eind op weg helpen
Satelliet internet is geen ADSL. Het kan wel snel zijn, maar er schijnen ook vaak problemen mee te zijn. Verder heb je zowel 1-way als 2-way internet. Bij de eerste moet je voor de upload (incl. http commando's om te surfen) er een gewone telefoonverbinding naast hebben. Het echte 2-way internet is ERG duur.
Verwijderd
ik neem aan dat de topicstarter bedoeld dat je ADSL voor de upload gebruikt....Op maandag 24 december 2001 09:55 schreef Bigfoot72 het volgende:
Satelliet internet is geen ADSL. Het kan wel snel zijn, maar er schijnen ook vaak problemen mee te zijn. Verder heb je zowel 1-way als 2-way internet. Bij de eerste moet je voor de upload (incl. http commando's om te surfen) er een gewone telefoonverbinding naast hebben. Het echte 2-way internet is ERG duur.
Als je echt 2-weg satelliet wilt, ga dan rustig zitten op een stoel en surf naar www.hertzinger.nl
een hardware pakketje kost Eur. 2800
Abo kost voor 1 user Eur. 94
Nu maar hopen dat mijn bonus hoog genoeg is..
een hardware pakketje kost Eur. 2800
Abo kost voor 1 user Eur. 94
Nu maar hopen dat mijn bonus hoog genoeg is..
heeft iemand ook nog enige ervaring met satelliet internet, bijv. info over de snelheid de gehaald word?
het staat er:Op maandag 24 december 2001 13:02 schreef boertje het volgende:
heeft iemand ook nog enige ervaring met satelliet internet, bijv. info over de snelheid de gehaald word?
upload: 128Kbit/s
download: 512Kbit/s.
niet echt veel bijzonders dus.
als je €150 betaald krijg je 768Kbit/s down.
PLUS een slechte ping.. tja, dat is dus alleen aan te raden als je op een plek woont waar geen breedband internet te halen is en je hebt geld over.
🌞🍃
Pagina: 1