Satteliet-ADSL Internet?

Pagina: 1
Acties:

• Boertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-08 15:18
Hallo, weet iemand hoe duur dit is? Ik heb er wat dingen over gehoord. Ik wil er graag wat meer informatie over, heeft iemand dit? :P

Verwijderd

Waarschijnlijk kan de search knop je een eind op weg helpen :D

Verwijderd

Naja volgens mij is het dan geen ADSL meer.. En voor zover ik weet moet je daarvoor in Zweden ofzow gaan wonen :)

• Boertje
Op zondag 23 december 2001 20:39 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
Waarschijnlijk kan de search knop je een eind op weg helpen :D
Nee, niet echt :P

Verwijderd

zoek eens op satelliet i.p.v. satteliet. en, helpt het?

Verwijderd

satelliet.pagina.nl

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Satelliet internet is geen ADSL. Het kan wel snel zijn, maar er schijnen ook vaak problemen mee te zijn. Verder heb je zowel 1-way als 2-way internet. Bij de eerste moet je voor de upload (incl. http commando's om te surfen) er een gewone telefoonverbinding naast hebben. Het echte 2-way internet is ERG duur.

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 09:55 schreef Bigfoot72 het volgende:
Satelliet internet is geen ADSL. Het kan wel snel zijn, maar er schijnen ook vaak problemen mee te zijn. Verder heb je zowel 1-way als 2-way internet. Bij de eerste moet je voor de upload (incl. http commando's om te surfen) er een gewone telefoonverbinding naast hebben. Het echte 2-way internet is ERG duur.
ik neem aan dat de topicstarter bedoeld dat je ADSL voor de upload gebruikt.... :+

• GoeGie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:15
Als je echt 2-weg satelliet wilt, ga dan rustig zitten op een stoel en surf naar www.hertzinger.nl

een hardware pakketje kost Eur. 2800
Abo kost voor 1 user Eur. 94

Nu maar hopen dat mijn bonus hoog genoeg is.. >:)

• Boertje
heeft iemand ook nog enige ervaring met satelliet internet, bijv. info over de snelheid de gehaald word?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op maandag 24 december 2001 13:02 schreef boertje het volgende:
heeft iemand ook nog enige ervaring met satelliet internet, bijv. info over de snelheid de gehaald word?
het staat er:
upload: 128Kbit/s
download: 512Kbit/s.

niet echt veel bijzonders dus.
als je €150 betaald krijg je 768Kbit/s down.
PLUS een slechte ping.. tja, dat is dus alleen aan te raden als je op een plek woont waar geen breedband internet te halen is en je hebt geld over. :)

🌞🍃

Pagina: 1