2 muizen op 1 systeem; kan dat?

Pagina: 1
Acties:

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:55
ik heb mijn pc boven staan en kan nu via een draadloze verbinsding beneden DVD kijken. (marmitek set)
om wat makkelijker hiermee te werken kan ik van beneden vandaan mijn pc boven aansturen; MBV een draadloze muis.

kan ik nu zowel de vaste muis (ps2) als de nieuwe muis die ik ga kopen (usb?) te gelijkertijd aan mijn pc laten hangen?

of is dit vragen om probs?
ik ga ze dus niet tegelijkertijd gebruiken ;)

tnx!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Dat kan gewoon, je kan meerder muizen op je systeem hebben :)

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:35

RammY

Dát!

Ik heb ook wel mn gewone PS/2 muis en een Optische USB muis eraan gehad en dat werkte ook perfect

Deze advertentieplaats is te huur!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
met een ps2 en een usb gaat het goed, maar ik heb wel eens een ps2 en een seriële geprobeerd, maar dan deed de seriële het niet.

• Sjoak
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:40
usb en serieel lkan goed

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:55
ah, tnx dan kan ik morgen de trust optical halen :)

en nu lekker met m'n meissie een divx kijken; bye :) :P

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-08 16:27

BaRF

bijna kerst

is dat wel een radio-muis? :) anders heb ie een probleempje hoor (denk aan infrarood en de combinatie pc-boven/muis-onder)

edit:

ah is het de AMI 250S? dan is het goed - 'Twee 27Mhz-kanalen beschikbaar ter voorkoming van storingen' - leuk als je een CB-bakkie hebt, kun je lullen met je muis :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Mickos
  • Laatst online: 29-07-2015
Hier ook prima USB met PS2 combinatie :P isser alleen toevallig ook een proggie zodat je 2 verschillende muisjes krijgt die je kunt besturen :D ?

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op zondag 23 december 2001 21:34 schreef themickos het volgende:
Hier ook prima USB met PS2 combinatie :P isser alleen toevallig ook een proggie zodat je 2 verschillende muisjes krijgt die je kunt besturen :D ?
Daar zijn al eens topics over geweest :)

Ik zou even zoeken, kan me niet heugen dat het ooit iemand gelukt is :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het kan makkelijk. Zelf eens 4 muizen aan een systeem, werkte gewoon.

• OfNoAvail
  • Laatst online: 20:37

OfNoAvail

Beter een half gezegde...

Op zondag 23 december 2001 21:43 schreef OProg het volgende:

[..]

Daar zijn al eens topics over geweest :)

Ik zou even zoeken, kan me niet heugen dat het ooit iemand gelukt is :)
Waar dan, kan 't niet vinden... :Z
Lijkt me wel uitermate stoer!!! Dan krijg ik Microsoft Windows 98SE Multiplayer :+

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:42
Op maandag 24 december 2001 21:53 schreef ofnoavail het volgende:

[..]

Waar dan, kan 't niet vinden... :Z
Lijkt me wel uitermate stoer!!! Dan krijg ik Microsoft Windows 98SE Multiplayer :+
Je kunt dan wel multiplayen, maar dat is SUPER irritant... Je houdt namelijk maar 1 cursor, dus als de een naar links wil, en de ander naar rechts, dan blijft je muis dus mooi staan :+

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• theborgnl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-05 14:48

theborgnl

De mededeling begint hier:

Op maandag 24 december 2001 22:24 schreef pnieuwkamp het volgende:
Je kunt dan wel multiplayen, maar dat is SUPER irritant... Je houdt namelijk maar 1 cursor, dus als de een naar links wil, en de ander naar rechts, dan blijft je muis dus mooi staan :+
bij mij niet waar, usb is sterker...
dus IK win... want IK heb de usb en mn broertje de andere

*ding* Einde bericht *dong*

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

Jah.. ik heb het ook en ut werkt.. Zowel onder windows xp als onder Kde krijg ik ut aan de gang.
onder win98 heb ik zelf nog niet aan de gang gekregen..

Is alleen wel irritant als iemand dan met die andere muis gaat lopen klooien.. (ieder keer als je wilt klikken snel ff een zetje geven :) )

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

Verwijderd

Sommige spelletjes ondersteunen 2 muizen.

Ik heb settlers 1 met z'n tweeën gespeeld met op 1 computer en 2 muizen. 2 x seriele aansluiting. toen was er nog geen PS2 aansluiting op een klooncomp.

Verwijderd

Ik geprobeerd met combimatie van serieel, usb en PS/2. Alle combinaties werkten.

• Bramster
  • Nu online
kan heel goed zelfs, ik kan er zelfs 5 aansluiten (en het werkt ook nog :p)
2x USB
1x PS/2
en dan nog aan de seriele de touchpad van mijn toetsenbord, en op het tbord zelf kan ik nog een serieele aansluiten

• Kurgan
  • Laatst online: 22:46
Ik heb een trackman marble voor normaal gebruik, en bij grafische toepassingen en games schakel ik over op mijn razer boomslang. Werkt onder win95, 98, 98SE, ME en XP. Ik heb er trouwens niks van gemerkt dat de ene het van de andere zou winnen.

• OfNoAvail
  • Laatst online: 20:37

OfNoAvail

Beter een half gezegde...

Toch een beetje jammer dat je niet 2 pijltjes in beeld kunt krijgen... ;( het leek me wel handig dat je 2 dingen te gelijk kon doen. Met je linkerhand hartenjagen en met je rechterhand internetten ofzo 8-)

• JaWa
  • Laatst online: 14-04 20:42

JaWa

zie hier een icon

Op zondag 23 december 2001 20:35 schreef BaRF het volgende:
is dat wel een radio-muis? :) anders heb ie een probleempje hoor (denk aan infrarood en de combinatie pc-boven/muis-onder)
heeft iemand dit al eens uitgeprobeerd zn muis zover van zn comp laten werken. en kan dat want het lijkt mee idd ook handig

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Verwijderd

Is dit ook mogelijk met het keyboard??? Misschien wel handig voor multiplayer en UT Quake enz:)

Verwijderd

heeft iemand dit al eens uitgeprobeerd zn muis zover van zn comp laten werken. en kan dat want het lijkt mee idd ook handig
Vriend van me had die draadloze trackball van Logitech, kweet ff niet hoe die heet, maar die was radiografisch en daarmee kon ie het hele huis doorlopen, hebben we wel eens getest, zattie beneden, kon het zelf niet zien, maar wij zagen z'n muis gewoon bewegen, werkt allemaal prima :)

2 muizen/trekballen werkt prima, khep er zelf 2 aan m'n keyboard hangen, is erg makkelijk aangezien de ene lekkerder werkt in games, en andere mensen kunnen niet overweg met de exotische trekballen die'k heb dus ist wel makkelijk om er een normale muis bij te hebben.
Pagina: 1