Daarmee kan je je pc beveiligen met zon'n pasje.
Kan ook als je er een password in zet dus heeft niet echt veel zin.:? En is ook vast niet voor het verhogen van je beltegoed 8-)maar waar voor dan is dus mij vraag.
daar dacht ik ook al aanOp zondag 23 december 2001 20:24 schreef marijn het volgende:
Daarmee kan je je pc beveiligen met zon'n pasje.
neef
mha ja .. misschien wel beltegoed op te waarderen op de illegale manierOp zondag 23 december 2001 20:29 schreef maartenst het volgende:
Kan ook als je er een password in zet dus heeft niet echt veel zin.En is ook vast niet voor het verhogen van je beltegoed
maar waar voor dan is dus mij vraag.
[edit] sorry dyslexie probleem (zit in de familie he maarten/ronald
wat dachtje van chipknip opwaarderen 
inhoud pasje 1 keer vol zetten en dan image van dat dingetje afhalen en steeds terug zetten
inhoud pasje 1 keer vol zetten en dan image van dat dingetje afhalen en steeds terug zetten
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
IK vind het best zo lang het maar niet mij chip knip is 
Wand het gaat dan toch echt van je rekening af
Wand het gaat dan toch echt van je rekening af
Chipknip zal wel synchroon lopen met je (pin)rekening, lijkt me anders wel errug fraudegevoelig. Kan 't me iig niet voorstellen.Op zondag 23 december 2001 20:43 schreef Skinkie het volgende:
wat dachtje van chipknip opwaarderen
Telefoonkaarten lijkt me wel haalbaar (lekker 0900 bellen)
En schoolpasjes (kantine, lekker vreten) is ook wel een optie
Verwijderd
Ja heb je wel een Smartcard WRITER nodig anders kun je alleen maar die slimme kaart lezen
ahh.. dus het is mogelijk om zo je schoolpasjes op te laden met dit soort apparaten?? zo ja zou ik dat wel ff interresant vinden. Is natuurlijk wel makkelijk als je elke dag gratis kan vreten op school
als je je chipknip / chipper oplaad wordt het geld direct van je rekening afgeschreven. (als je je pas kwijt bent ben je je geld ook kwijtOp zondag 23 december 2001 22:46 schreef DJSmiley het volgende:
Chipknip zal wel synchroon lopen met je (pin)rekening, lijkt me anders wel errug fraudegevoelig. Kan 't me iig niet voorstellen.
1926, 135m2, Quatt v2, ATAG i28ec, Honeywell T6, radiators+vvw, 2800wp growatt, a++ energielabel, speedcomfort met zigbee plugs, uitgebreide Home Assistant setup
Verwijderd
volgens mij kan je ook je telefoon kaart opwaarderen 
dacht ik eeens ergens gelezen te hebben...
dacht ik eeens ergens gelezen te hebben...
zo'n ding word ook gebruik voor telebankieren.
Heb een smart mouse chipcard reader gevonden!, gsm simmetjes uitlezen wil al prima
alleen zit er verder niet zoveel software bij. Heeft iemand een idee hoe je RAW je
bankchip kaart kan uitlezen?.... wil wel is even een image maken ;-) altijd handig
toch een backup.
alleen zit er verder niet zoveel software bij. Heeft iemand een idee hoe je RAW je
bankchip kaart kan uitlezen?.... wil wel is even een image maken ;-) altijd handig
toch een backup.
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
das knap precies 1 jaar jaar oud topicAvOn schreef op 28 november 2002 @ 10:22:
Heb een smart mouse chipcard reader gevonden!, gsm simmetjes uitlezen wil al prima
toch een backup.
[ Voor 5% gewijzigd door Ankh op 28-11-2002 11:48 ]
Een 1 jaar oud topic blijft een topic ;-)... anders moeten ze maar met
houdbaarheids datums werken!..
Heeft iemand wat meer software ervaring hiermee?
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
wie weet of het mogelijk is om mbv een smartcard reader een clone te maken van een pasje? ik zoek dus een progje waar dat mee kan dit omdat bij mijn autoradio (Blaupunkt) zo'n pasjes systeem zit en mijn vriendin de auto ook gebruikt en we dat pasje dus niet laten zitten. ik heb een uurtje gegoogled en bij astala*** gekeken, maar niks gevonden
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Pagina: 1