Toon posts:

downstream te hoog?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ADSL en mijn gemiddelde downloadsnelheid is ongeveer 100KB/s. Nochtans zou mijn provider me maar max 750kbps downstream geven.
Als je dit door 8 zou delen zou mijn gemiddelde downloadsnelheid hoger liggen dan de 750Kbps die ik toebedeeld krijg.
Kan dit? En zo ja, hoe kan dit?

Tim

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:26
Op zondag 23 december 2001 19:49 schreef lupuske het volgende:
Ik heb ADSL en mijn gemiddelde downloadsnelheid is ongeveer 100KB/s. Nochtans zou mijn provider me maar max 750kbps downstream geven.
Als je dit door 8 zou delen zou mijn gemiddelde downloadsnelheid hoger liggen dan de 750Kbps die ik toebedeeld krijg.
Kan dit? En zo ja, hoe kan dit?

Tim
Dan heb je of niet goed gelezen of je ISP heeft het verkeerd ingesteld. (welke ISP heb je?)

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:24

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Met welk programma heb je dit gemeten :?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

Internet Explorer moet je nooit geloven, die meet het op een verkeerde manier (opzich wel de goede), maar vergeet dan een aantal dingetjes, waardoor het in 90% van de gevallen een verkeerde aanduiding aangeeft.

Waaronder bv. dat als je al bezig bent met downloaden, maar nog niet een mapje hebt uitgekozen hij pas begint te meten met tijd vanaf dat je het mapje hebt uitgekozen, en dus een hogere snelheid hebt (vooral in het begin), ook neemt ie een bepaalde tijd als gemiddelde, en na 5 seconde, is die tijdsinterval groter, waardoor het dan ook weer groter uitvalt.

Ook kan het liggen aan de compressie. Voor inof klik je dan op dan irritante computersicoontje rechtsonderin.

Putting the bit in Biton since 1997

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

<reclame modus>
check het eens met een echte snelheids meter

http://www.speedtest.nl

</reclame modus>

Verwijderd

Topicstarter
Skynet is mijn provider en ik heb 3 bestanden gedownload om de downstream te testen.
Het 1e bestand kwam van de Skynet server zelf, het 2e van een Telenet server en het 3e van een Amerikaanse van ATI.
Alle bestanden waren om en bij de 7MB groot en mbv Godzilla! heb ik de snelheid gemeten.
Maar ik ga dit nu dan nog eens overdoen met SpeedTest.

Verwijderd

Topicstarter
Effe Speedtest.nl bezocht.
Download vanaf een Nederlandse server: 105.6 KByte/sec
Download vanaf een Amerikaanse server: 73.4 KByte/sec
Bij de 1e test staat vermeld: Limiet overschreden.
Straf, niet?!

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 00:34 schreef lupuske het volgende:
Effe Speedtest.nl bezocht.
Download vanaf een Nederlandse server: 105.6 KByte/sec
Download vanaf een Amerikaanse server: 73.4 KByte/sec
Bij de 1e test staat vermeld: Limiet overschreden.
Straf, niet?!
be happy.. je kan er zelf toch niks aan doen.. de fout ligt denk ik bij hun geniet ervan zolang het nog kan :) :+

Verwijderd

goh! vervelend voor je! :)
Pagina: 1