If nothing is written below, I was the last to reply...
De vliegmieren is de nieuwe Flipje?
Dat irritante houdt vast wel opeens op, daar staan vleigmieren ook om bekend. En ik denk ook dat hij wel het nodige commentaar verwachten kan, wat ik opmaak uit de berichten.
Maar erg vind ik het niet, persoonlijk vind ik het wel leuk. Veel beter dan die personen die zelfs in het onzinforum nog serieus willen zijn, en iedereen gaan afzeiken omdat hun topic niet "leuk" genoeg is.
Dat irritante houdt vast wel opeens op, daar staan vleigmieren ook om bekend. En ik denk ook dat hij wel het nodige commentaar verwachten kan, wat ik opmaak uit de berichten.
Maar erg vind ik het niet, persoonlijk vind ik het wel leuk. Veel beter dan die personen die zelfs in het onzinforum nog serieus willen zijn, en iedereen gaan afzeiken omdat hun topic niet "leuk" genoeg is.
Ja, OK, die personenen zijn idd ook zeer vervelend, die mogen zich wel verplaatsten naar het SG. Maar ik vindt het nog steeds niet echt leuk dat die mieren zo ontzettend veel schreeuwen...
edit:
Oh, en Flipje heb ik helemaal nooit vervelend gevonden... wel wat onzinnig, maar dat hoort daar thuis
Oh, en Flipje heb ik helemaal nooit vervelend gevonden... wel wat onzinnig, maar dat hoort daar thuis
If nothing is written below, I was the last to reply...
Je hebt gelijk, wat vliegmier doet/deed was/is een beetje overdone.
Idd. weg met die bosmier...euh...bostrol. Wat een vervelend ventje is dat zeg.
Weet je wat ook goed werkt.
Effe een keteltje heet water, of anders effe wat Benzine en dan een Fikkie er bij houden.
Mzzl Diamon
/edit/
Of anders een Slipper
/edit/
Effe een keteltje heet water, of anders effe wat Benzine en dan een Fikkie er bij houden.
Mzzl Diamon
/edit/
Of anders een Slipper
/edit/
And The Only One
Ah, dat is zielig. Van mij mag hij blijven, als hij maar niet elke (<40%) topic gaat vervuilen.
Als ik HEEL eerlijk moet zijn vind ik dat ie wel humor heeft, wel orginele humor
. En hij doet toch niemand ECHT kwaad??
De zaak veranderd wel als ie trouwens in andere fora dan het onzin forum gaat posten hoor.
Maarja het is mijn mening hoor...
De zaak veranderd wel als ie trouwens in andere fora dan het onzin forum gaat posten hoor.
Maarja het is mijn mening hoor...
Zoals: http://gathering.tweakers.net/Forum19/HTML/000056.html
Zo is hij best populair, cijfers liegen niet.
Zo is hij best populair, cijfers liegen niet.
Pagina: 1