Toon posts:

Synths programmeren met Reaktor v3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mensen hier die Reaktor v3 van Native Instruments gebruiken? Tis echt een super programma, maar nu ben ik bezig om m'n eigen synth in elkaar te zetten. Helaas is dit vrij moeilijk.

Ik krijg het voor mekaar, om 2 oscillators met filter en delay in elkaar te zetten. Maar zo gauw ik het aantal voices verhoog naar 2 of meer, hoor ik niets meer.

Ik heb de handleiding al voor een groot gedeelte doorgelezen, maar kan het nergens vinden.

Wie o wie kan me hier mee helpen? 8-)

Verwijderd

ik ben wel een tijd flink aan het programmeren geweest in Reaktor, maar dat is alweer een tijdje terug...(en dat was dus ook niet versie 3, maar ik dat verchilt weinig)

stuur anders je patch eens op, misschien kan ik er iets aan ontdekken

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

tis een erg vet programma... beetje TE ingewikkeld...
vind ik dan. Ik vind ps Generator 2.0 van hun net een tikkeltje beter.. daar kan ik gewoon wat meer mee...

tis moeilijk zo te zeggen wat je niet goed doet...
heb je al je in/uit poorten geconfigureerd??

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 18:24 schreef gitaarwerk het volgende:
tis een erg vet programma... beetje TE ingewikkeld...
vind ik dan. Ik vind ps Generator 2.0 van hun net een tikkeltje beter.. daar kan ik gewoon wat meer mee...
Waarom vind je Generator 2.0 beter, dat snap ik niet helemaal namelijk...

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op maandag 24 december 2001 20:01 schreef MrShaggy het volgende:

[..]

Waarom vind je Generator 2.0 beter, dat snap ik niet helemaal namelijk...
das men persoonlijke mening.. ik vind et gewoon wat lekkerder werken... (tis eigenlijk etzlfde) maar jah.. tis wat vertrouwder...

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 20:03 schreef gitaarwerk het volgende:

[..]

das men persoonlijke mening.. ik vind et gewoon wat lekkerder werken... (tis eigenlijk etzlfde) maar jah.. tis wat vertrouwder...
er is sinds generator alleen maar meer bijgekomen, het is niet zo dat je daarmee dingen kunt die nu niet meer kunnen....ik vind een erg groot voordeel an de nieuwe reaktor (v3) trouwens dat die veel beter klinkt dan alle voorgaande dingen van n.i.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

klinkt beter.. maar blijft even onstabel op ieder systeem waarop ik het heb uitgeprobeert
Ik vind de benamingen makkelijker,.. om nu een goeie pmw/saws te maken.. vind ik wat lastiger gaan.. vreemd..maar jah..ik doe alles my way

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb maar even de patch veranderd naar 1 osc. Maar het probleem blijft nog steeds |:(

http://www.vccbv.nl/temp/1.ens

Heeft iemand er een oplossing voor?

Verwijderd

ik krijg een 'error while reading 1.ens'....

kun je 'm eens zippen?

Verwijderd

vaag zeg, zelfde probleem....als jij die file vanaf die locatie opent, gaat het dan wel goed?

de examples openen namelijk allemaal wel goed...

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-03 23:19

BikkelZ

CMD+Z

Ik zie dat je zowel hier als op DSF nog geen goed antwoord hebt gekregen, ik zal vandaag eens Reaktor installeren en dan kijken wat het precies was, want ik liep namelijk tegen precies het zelfde probleem aan.

iOS developer

Pagina: 1