Hallo allemaal,
Ik zou graag met javascript alle array waardes (van een checkbox) door sturen naar de volgende pagina. ik zal even zeggen wat mijn bedoeling is: Ik heb een pagina met de resultaten van een SELECT-query. iedere rij heeft een checkbox. (naam: rij, waarde: de unieke waarde in de tabel). Als men nu op een knopje drukt (deleten) gaat een functie de geselecteerde rijen tellen. Als er rijen zijn geslecteerd worden er doorgelink naar een volgende php-pagina.
function delete (url)
{
n = telrijen // n bevat het aan geselecteerde rijen
if (n == 0) {
alert ("geen rijen geslecteerd");
} else
if (confirm("weet je het zeker")) {
// nu redirecten naar de url (gegeven als argument). hier moet echer nog een array mee worden gestuurd
location.href = url + "?" + dearray
Ik weet dus niet hoe ik deze array kan maken
}
}
iemand een idee
al vast bedankt
- henk erik
Ik zou graag met javascript alle array waardes (van een checkbox) door sturen naar de volgende pagina. ik zal even zeggen wat mijn bedoeling is: Ik heb een pagina met de resultaten van een SELECT-query. iedere rij heeft een checkbox. (naam: rij, waarde: de unieke waarde in de tabel). Als men nu op een knopje drukt (deleten) gaat een functie de geselecteerde rijen tellen. Als er rijen zijn geslecteerd worden er doorgelink naar een volgende php-pagina.
function delete (url)
{
n = telrijen // n bevat het aan geselecteerde rijen
if (n == 0) {
alert ("geen rijen geslecteerd");
} else
if (confirm("weet je het zeker")) {
// nu redirecten naar de url (gegeven als argument). hier moet echer nog een array mee worden gestuurd
location.href = url + "?" + dearray
Ik weet dus niet hoe ik deze array kan maken
}
}
iemand een idee
al vast bedankt
- henk erik