gewoon lekker schieten
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie
Verwijderd
oud, maar kan nog steeds goed meekomen met de nieuwe rps's: lage prijs, redelijke grafx en een ZEEER kewle gameplay!Op zondag 23 december 2001 20:29 schreef Timpie2000 het volgende:
[..]
ja, vooral de muziek is cool
Die heb ik nog van de CD geript
Alleen is nu beetje oud denk ik..
Tja, heel verslavend, ben ook nogsteeds verslaafd, maar het is nog veel leuker als je hem aan de praat krijg. En dat wil hier maar niet lukken onder winxp (denk er ondertussen over om terug te stappen op 98, daar deed ie het tenminste wel!!)Op zondag 23 december 2001 19:17 schreef IceStorm het volgende:
Verslavend? Heroes of Might and Magic III
Zie ook:
[topic=343692/1/25]
Verwijderd
ik vindt het wel verslavend.
vooral online
voordeel hierbij is dat iedereen nog niet zo verschrikkelijk goed is.
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
- Scorched Earth
- Elite
- Defender of the crown !!!!
- North and South
- Syndicate !!!!!!!!!
- Dune 2 !!!!!!!!!
- Descent
- Tetris
heroes? buuaa heb het heel veel gespeeldOp maandag 24 december 2001 11:10 schreef Tweetyfrk het volgende:
[..]
Tja, heel verslavend, ben ook nogsteeds verslaafd, maar het is nog veel leuker als je hem aan de praat krijg. En dat wil hier maar niet lukken onder winxp (denk er ondertussen over om terug te stappen op 98, daar deed ie het tenminste wel!!)
Zie ook:
[topic=343692/1/25]
over lan is het supersaai.. lang wachten enzo.
diablo heb ik meer dan een jaar 24:7 gespeeld en vinner nu nix meer aan..
cs
max payne heb ik uitgespeeld en is eik ook nix aan.. alleen op het begin isset vet
Ultima Online
Lekker met een paar honderd spelers tegelijkertijd online spelen. Heel leuk om te doen, met name met vrienden. Kost alleen wel $10 per maand.
Dark Age Of Camelot (US)
Lijkt erg op EQ, maar is ff wat beter. De makers van het spel hebben het beste uit EQ en UO genomen en daar een nieuw spel van gemaakt. Dit spel focussed minder op het ontwikkellen van een char zoals in UO maar meer op de fighting skills. Wel heel verslavend.
Wizardry VII (DOS)
Ziet er misschien grafisch niet helemaal up-to-date uit maar inhoudelijk is dit spel ZOOOOO goed. Echt heel leuk om te spelen en je blijft ook spelen.
En dan hebben we nog wat GOD games..
Dungeon Keeper II
Grafisch ziet het er goed uit en leuk is het oko nog. Neem de rol van de slechterik op je om kerkers te bouwen en de goeierikken te verslaan. Zit hele leuke humor in het spel and vol met actie. (It's the witch hour, spells are half prizes
Civilization I, II, II
Dit is natuurlijk een legende. Super vet spel. Ik het toevallig vorige week deel 3 gekocht.. S U P E R ! Echt zo leuk om te doen. Je eigen civilization uit het niets opbouwen.
http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo
Verwijderd
sjaddap mortOp zondag 23 december 2001 23:09 schreef Neo het volgende:
probeer es goed te worden in q3...
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
HALF-LIFE!!!!
DM/CS
en het gewone spel Natuurlijk(al 6x uitgespeeld ofzow...)
De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
Trust me, veel te verslavend, zou verboden moeten worden. Ik speel geen Elastomania, elastomania speelt met mij. Als ik shit delete wil doen krijg ik telkens gierende hartkleppen. Heb 1000'en levels gedownload, allemaal gespeeld. Wordt er ondertussen echt ziek van. maar ja ik heb verder geen goede spellen, en dan moet je wat.Op zondag 23 december 2001 20:46 schreef Richard95 het volgende:
[..]
Zeer vet spel
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
En Tactical Ops??
TO verveeld niet zo snel inderdaadOp maandag 24 december 2001 20:31 schreef da_rippah het volgende:
Is Ghost Recon al genoemd?
En Tactical Ops??
Verwijderd
Ben er ff achter gaan zitten en ik kan je vertellen dat die stomme super mario spelletjes nog best verslavend zijn.
En alle ChroniclesOp zondag 23 december 2001 19:17 schreef IceStorm het volgende:
Verslavend? Heroes of Might and Magic III
Ik mis helaas alleen nog de expansions van deel 3, maar voor de rest heb ze allemaal vanaf deel 1....
En nu maar wachten op deel 4... maart of april dit jaar geloof ik
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Kenners weten waarom
Verwijderd
w00t w00t eindelijk iemand met smaakOp zondag 23 december 2001 20:22 schreef Boesjke het volgende:
Ultima Online
tis verbluffend..lelijk, maar ook leuk
Verwijderd
Daar wil ik wel om wedden, halverwege de tut stopte ik er namelijk al mee, omdat ik het naar mijn mening goed deed en die commedant liep me maar uit te kafferenOp zondag 23 december 2001 22:10 schreef Kunyfyer het volgende:
[..]
idd
May the force be with you!!
Verwijderd
Probe.Op zondag 23 december 2001 19:07 schreef frenkpie het volgende:
ik ben dan een beetje een gamertje
kep UT en Q3 al een tijdje gespeeld... is supersaai geworden
diablo... ook veelste veel gespeeld..
net civ3 geinstalleerd, had ik niet moeten doen
argh! de verslaving
als je eenmaal begint kun je niet meer stoppen, en het was
al net zo met Civ2, Warlords2 kan er trouwens ook wat van
dat soort spellen die lang duren zijn het ergst
unreal kan ook verslavend zijn, maar alleen als de tegenstanders niet willen sterven, dan moet ik zonodig
net zo lang erop in hakken tot ik win
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Oud, moet nog met joy-stick. Maar een geweldig spel met spanning, spelletjes en humor!
- AoE
- AoE 2
- LBA1
- LBA2
- Pharaoh
- RA
- RA2
- RA2YR
- TT(D)
- Lineage (MMORPG, kost nu gvd $15 per maand)
- RRT2
- RCT
euhm...... dat waren m'n verslavingen wel zo'n beetje....
domdomdomdom, dat ik deze vergeten was SWGB en een heel stel spelletje op de C64 waar ik de naam niet meer van weet
Verwijderd
IDD! Vooral MultiplayerOp vrijdag 11 januari 2002 17:00 schreef ChicaneBT het volgende:
RTCW
Verder voor single play, moet je settlers nemen!!
S2 is nog wel leuk. Ik doe het zelf nu met S4, die ziet er wat beter uit. tenminste 3d
Some things can not happen until they happen...
Verwijderd
Jammer dat zo'n bootje op mijn computer nog sneller dan een formule 1 auto gaat.
Verwijderd
heheOp vrijdag 11 januari 2002 17:45 schreef The_Tzar het volgende:
[..]
Nee, dat is de sims, dat is een ander spel...
Verwijderd
B&W echt leuk
Mijnenveger
CS
Combat Flight Simulator 2
GTA2
enz
Ik weet ook niet wat voor genre je zoekt. De meeste strategie spellen duren het langst. Ook de simulatoren.
Actie met verhaal speel je uit en heb je het gezien.
Verslavende spelletjes zijn spellen die je niet kan uit spelen of die heeeeeel erg lang duren.
Gewoon lekker tot laat in de avond op IRC met mensen babbelen over je planeetje en alliance en stuff...
Maarja, niet echt RPG of Shoot 'm up
Linkie --> http://www.empirequest.com
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Hoorde ik Ports of Call??? kijk eens op http://www.rdklein.com/poc/poce.htm effe naar beneden scrollen en downloadenOp vrijdag 11 januari 2002 22:55 schreef Sabbath2001 het volgende:
Ports is een oud dos spel ben je een rederij, jammer dat ik hem niet meer heb.
Wordt alleen een tikkeltje saai als je rederij 360 mil USD waard is...
*edit Engels is wat makkelijker
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Dat is _echt_ verslavend
There is no magic.
Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]
Roelt
met papier mache kun je alles maken!!
Er is geen 1 ander spel wat op z'n hoog niveau gespeeld wordt. (tiss ook nogal oud)
• Command & Conquer Tiberian Dawn
• Command & Conquer Tiberian Dawn - The Covert Operations
• Command & Conquer Red Alert
• Command & Conquer Red Alert - Counterstrike
• Command & Conquer Red Alert - Aftermath
• Command & Conquer Sole Survivor
• Command & Conquer Tiberian Sun
• Command & Conquer Tiberian Sun - Firestorm
• Command & Conquer Red Alert 2
• Command & Conquer Red Alert 2 - Yuri's Revenge
• SimCity 2000
• SimCity 3000
• Half-Life
• Half-Life - Opposing Force
• Half-Life - Blue Shift
Dát zijn pas 1337 spellen
En ik heb ze vrijwel allemaal, op een enkeling na.
Verwijderd
Heb nu deel 2, ook erug goed.
En wat hierboven al werd genoemd, ports of call, dat spel heb ik echt uren en dagen achter elkaar gespeeld.
Verwijderd
wow mooie "wife" heb jij man!!
[ontopic] RA2, CS en DAoC en dan zit me game week weer volgepropt en kom ik zelfs nog uren te kort |:([/ontopic]
/quit
Verwijderd
Verwijderd
quarantine was ook zeer junkmakend.
Ghost Recon
PATRICIAN II
Age of Empires alle versies
Collin Mcrae
.Quod me nutrit me destruit.
verder weet ik niet zo veel verslavende games. (vandaar dat ik nu pas een reply post.
🌞🍃
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
He, speel je wel eens multiplay?Op zondag 13 januari 2002 14:33 schreef metalass het volgende:
Delta Force 1 blijft de beste
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wie de meeste frikandellen in een uur tijd kan eten
Verwijderd
yep zeker wetenOp dinsdag 15 januari 2002 00:31 schreef bvwillig het volgende:
Kolonisten (bordspel)
[topic=131142]
Zit letterlijk vastgebrand in mijn beeldscherm (oud beeldscherm, en iets te lang aan laten staan)
Een voordeel, hij kan niet in je cd-rom drive vastroesten, want je moet af en toe van cd verwisselen. (tenzij je 4 cd-rom spelers hebt)
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Fallout 1 & 2
Gran Turismo 1 & 2 & 3
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"