Spammer Astra again

Pagina: 1
Acties:

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Ik kan er niks aan doen , maar ik vind dat jullie overdrijven . Als dit spam is dan zitten Harry en Newt hetzelfde te doen (en een stuk vaker ook) , maar daar hoor je niemand over .

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Het grote verschil tussen Harry en Astra; Harry doet gewoon normaal en zit de boel niet uit te lokken.
Astra loopt de boel steeds op te stoken (Tuf heeft daar ook een handje van) en post te pas en te onpas z'n url.
Dus waar zou de irritatiegrens eerder bereikt zijn?

Verwijderd

Kaj.: ben ik het niet mee eens. Je mag me een l*l vinden en daar heb je (in jouw belevingswereld) waarschijnlijk ook reden toe, maar je kunt me onmogelijk nog beschuldigen van spamming. Daar heb ik me helemaal in het begin aan "bezondigd", niet uit kwaaiigheid maar omdat ik niet wist dat dat hier verboden is, maar nadat ik op mijn vingers ben getikt mijdt ik het noemen van mijn URL angstvallig.

(Dat beetje reclame hier heb ik trouwens ook helemaal niet nodig, kijk morgen maar eens in het AD :) )

• wildhagen
  • Niet online
omdat ik niet wist dat dat hier verboden is
Pardon ? Bij inschrijven op dit forum stond dit keurig netjes in de FAQ vermeld. Dus je wist het wel degelijk.

Virussen? Scan ze hier!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Wie leest er nou een faq? :) Is net zoiets als een handleiding. When everything else fails, read the manual.

En tuf-tuf is inderdaad anders bezig dan Astra. Ik vind Tuf ook erg irritant, maar dat komt omdat ik persoonlijk erg tegen zijn visie op bepaalde zaken ben. Aangezien ik voorstander ben van een vrije meningsuiting, vind ik WEL dat hij die visie/mening mag verkondigen. Spammen doet ie volgens mij idd al lang niet meer. Over je site praten is iets anders dan met de URL van je site smijten, zoals Astra doet.

Astra is volgens mij ook meer een dom type dat achter tuf aanloopt. Misschien luistert ie wel als tuf zegt dat ie niet meer moet spammen. :) :) :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik vind het ook niets gek dat Astra irritant doet, iedereen zit hem meteen af te kankeren als ie iets zegt. Maarja dat is mijn mening.

Verwijderd

En ik ben het lekker met Tom eens....

Vooral bij de posts van Astra en tuf tuf wordt soms overdadig agressief en fantiek gereageerd..

Volgens mij omdat hun het zijn..

Pjemco

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

"hun" moet zijn "zij".

LinkedIn WoT Cash Converter

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Tuftuf-> Goed lezen:
Astra loopt de boel steeds op te stoken (Tuf heeft daar ook een handje van)
Spammen doe je inderdaad niet meer.

Dankzij dat gestook krijg je over het algemeen wat heftiger reacties dan wanneer iemand "normaal" post. Maar aan de andere kant; wat is normaal?

Verwijderd

Kunnen de Admins geen programma'tje schrijven waarin bekende spam-links ingevoerd worden, die daarna enkele keren per dag door de database gehaald worden ter verwijdering? Is maar een ideetje.

Verwijderd

Kaj.:
sorry, je hebt gelijk. Ik heb niet goed gelezen.
Pagina: 1