Toon posts:

Alcatel 511 ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze telefoon? Het lijkt mij wel een goede aankoop, binnenkort mijn abonnement verlengen dus vandaar.

Er waren 2 topics die uit de search kwamen maar daar kon ik niet echt veel mee.

Bedankt.

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
GT > IT

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zondag 23 december 2001 21:02 schreef prenobe het volgende:
GT > IT
Dat zeg ik, gamma :Y)

[forum=33] >> [forum=4]

Verwijderd

Topicstarter
Ik word weer op mijn wenken bediend zie ik. Bedankt. :)

Verwijderd

Als het goed is krijg ik deze GSM nog voor het nieuwe jaar.
Ik post hier wel mijn bevindingen!!

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan hoor ik het nog wel.

Verwijderd

Topicstarter
Een klein schopke...

Verwijderd

Ik heb em...
Het is echt een gruwelijk ding.
Ben nog niet echt bezig geweest met testen, dus die revieuw moet nog ff wachten.

Alleen...is er geen datakabel voor dit ding??, anders voel ik me eigenlijk best wel genaaid.

Iemand???

Verwijderd

Topicstarter
Is die echt zo klein als ze doen geloven?

En hoe is de bediening? Niet te klein?

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 08:23

MRic3

Of praat ik weer poep?

kheb de 501, die schelen toch niet veel?

Bevalt goed, leker klein, geen speelgoed (spelletjes ringtones en logo's) en makkelijke menu bediening met dat joystickje, datakabel is er wel maar vrij duur. Oh ja en bijna niemand anders heeft hem dus het is weer eens wat anders dan je standaard nokia...

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Het is een heel ander ding dan de 501 hoor. Qua grootte is ie ongeveer evengroot als de 8310 (maar wel een stuk goedkoper :) ). En hij lijkt me makkelijk te werken. Heb er nog nooit klachten over gehoord (we verkopen hem).

Verwijderd

Topicstarter
de 511 is inderdaad aardig anders dan de 501.

Hoe zit het met de standby tijd is die echt zo lang als de fabrikant doet geloven?

Verwijderd

Ik heb ook de 501, ik dacht er precies zo over toen ik hem kocht ''haha, niemand heeft hem.'' Ik hoop dat het zo blijft ;-) ik vind het wel een fijn toestelletje, Wap werkt goed, en er zit zelfs een memorecorder op, wel handig maar niet noodzakelijk.

Verwijderd

Topicstarter
ik zit er nu toch wel erg hard aan te denken om ook een 511 te halen.

Wat moet zo`n dingetje kosten eigenlijk i.c.m. abonnement...

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De prijs is vergelijkbaar met de 3330. Het valt me op dat alle merken nu met een telefoon komen in de 3330-prijsklasse. Vergelijk bv de Motorola T191, Samsung R210, Siemens C45, Sony J70 enz. maar eens.
Het vervelende van de Alcatel 511 vind ik het geluid. Volgens mij heeft het geluid van een telefoon een signaalfunctie, en die mis ik een beetje met al die polyfonische toontjes. Het lijkt erop dat de GSM zijn oorspronkelijke functie (bellen) uit het oog (oor) begint te verliezen met al die mogelijkheden die niets met bellen te maken hebben.
In de zin van: een telefoon is leuk om te hebben, veel mogelijkheden (plaatjes, beltonen, spelletjes) en je kan er 'toevallig' ook nog mee bellen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Ik vind dat de polyphonische ringtones alleen maar iets toevoegen aan de gsm zelf. Je hebt nog steeds van die irritante ringbliepjes op je Alcatel hoor.

Voor de rest:
+ Hij is echt zo klein >:)
+ De spelletjes die op het dat ding zitten zijn echt verslavend
= De bediening is ff wennen met die joystick, hij maakt ook een nogal plastic geluid als je hem indrukt
Over de standby tijd kan ik nog niks zeggen, hem em pas een dag.
Maar ik weet wel dat ik gisteren meer dan 4 uur spelletjes heb lopen spelen en de batterij was nog geeneens 1 streepje leger (op de drie streepjes)
- Die polyphonische ringtones klinken af en toe een beetje overloaded :(, alsof de box het niet aankan ofzo....
- De twee grootste nadelen vind ik: Je hebt geen profielen of iets dergelijks, en er is nog geen datakabel voor de 511. |:(
En oh ja, Hij is echt klein >:)
Pagina: 1