Toon posts:

Goeie chipset voor Athlon XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe moederbord kopen en een Athlon XP 1800+ of iets dergelijks.

Nou heb ik nu een Abit KT7A met VIA KT133A chipset maar ik het het eigenlijk helemaal gehad met die brakke VIA chipset.

Toch ben ik een grote fan van Abit moederborden en ik wil eigenlijk de KR7A-Raid gaan kopen. Maar als de VIA KT266A chipset net zoveel problemen gaat geven hoeft het van mij niet eigenlijk.

Heeft er iemand positieve/negatieve ervaringen met dat moederbord/die chipset? En weten jullie anders goede alternatieven.

Ik wil een beetje gaan overklokken en wil dus een beetje goeie bios ook hebben in het moederbord waar je genoeg mee kan instellen en uitlezen, wat ik van Abit heel goed vind.

En nee, ik heb niet v1.3 van de KT7A en ga niet proberen alsnog die XP hierop te prikken, ik wil gewoon een andere mammaplank.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:58
Same here, ik zit eraan te denken om een a7n266 of die a7m266-d te nemen, maar dat duurt nog wel een maandje of 2

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Ali Magic 1 en Ali Magic C zijn heel stabiel. Niet de allersnelste, maar natuurlijk absoluut niet langzaam. In ieder geval sneller dan waarmee je nu draait.

Asus A7A266
Iwill KA266
Iwill XP333

• mr.loepie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 15:13

mr.loepie

Canon Eos R5II + wat glas ;-)

ik draai met een abit kr7 raid en het bevalt mij prima en zeer stabiel aan deze kant :z

Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.