Toon posts:

hoe kom ik aan zo'n lijn thuis?

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoe kom je aan een 100mbit of 155mbit thuis ?
en wie levert zo'n verbinding?
weet iemand waar ik het best heen zou kunnen gaan of
informatie van kunnen krijgen?
en wat zouden de kosten zijn?
ik weet dat het erg duur is maar het is voor een bedrijf aan huis wie kan me helpen !!
ik weet het dit lijkt een beetje vreemd zo'n verbinding thuis maar ik hoop normale antwoorden te krijgen alvast bedankt

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De prijzen van E-verbindingen zijn gigantisch en onbereikbaar voor normale stervelingen. Indicatie: een E1 lijn aanleggen in NL kost 10.000 piek en de maandelijkse vaste kosten bedragen dan 5.000 piek.
:D.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:38
Op zondag 23 december 2001 18:29 schreef KaAzKoP het volgende:

[..]

:D.
je hebt een Cisco router nodig + Ex interface kaart.... ERRUg prijzig, de hardware alleen al zal richting de 20-25.000 gaan.....

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:13
was jij niet gassie die die warez server wou starten
en die van zijn buurman een 155 mbit lijn zou krijgen
en dan uiteindelijk wel ff 7000 piek vroeg om een eigen server bij jouw te plaatsen en dan 25 mbit te krijgen ?
dacht het wel he >:)

• Genghis Khan
  • Niet online
Op zondag 23 december 2001 18:50 schreef Weps het volgende:
en dan uiteindelijk wel ff 7000 piek vroeg om een eigen server bij jouw te plaatsen en dan 25 mbit te krijgen ?
LOL :D.

• Genghis Khan
  • Niet online
Op zondag 23 december 2001 18:49 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

je hebt een Cisco router nodig + Ex interface kaart.... ERRUg prijzig, de hardware alleen al zal richting de 20-25.000 gaan.....
Dat tikt lekker aan >:).

Verwijderd

lol :D linkje :?

• MediaZoo
mja stond er niet meer in...

denk dat dat verloren is gegaan bij die server crash laatst.

Verwijderd

Een 100 mbit verbinding als je in een goede buurt woont (waar glas aanwezig is) dan is het niet zo extreem duur meer.

Ik heb zelf nu een dubbele darkfiber ring door amsterdam heen liggen en zo duur is dat niet eens. Die ring kan je dus op meerdere plaatsen de grond uittrekken (denk aan Sara, globalswitch, telecity 2) En als je ff zegt waar je woont, (dan is 100 mbit een goedkopere investering omdat je dan gewoon een routing switch kan pakken ipv een mega dure router.) dan kan ik precies uitzoeken hoe duur dat is.

Verwijderd

(waar glas aanwezig is)
[grapju]in iedere straat is toch wel glas? (ramen.. :P )[/grapjuh]
verder weet ik ook dat een 100mbit of 155mib wel erg duur zal worden wil je dat thuis laten aanleggen :D

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:17

Kettrick

Rantmeister!

(jarig!)

• Xandrios
Op zondag 23 december 2001 23:12 schreef RoeLz het volgende:
http://www.ams-ix.net/Joining/index.html

Veel plezier :)
valt nogwel mee:

Connection to the switched ethernet 100BaseTX:
850 EURO/month (excl. VAT)

maarja, dan moet je zelf zorgen voor de verbinding vanaf de AMS-IX naar je huis..... €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ :P

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 23:12 schreef RoeLz het volgende:
http://www.ams-ix.net/Joining/index.html

Veel plezier :)
En dan nog een AS nummer met eigen ip's en minimaal twee transit providers, amsix moet je niet als particulier nemen of je moet erg veel geld hebben om te verstoken. >:)

Verwijderd

Ik heb die lijnen bij KPN een tijdje aangelegd! Dus ik zou even bij KPN informeren. Bij de Afdeling BBT/IP of Vaste Verbindingen.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Neem adsl business of zo.. da's toch ook lekker snel?

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
tis voor een bedrijf aan huis? wat voor 'activiteiten' onderhoudt dat bedrijf dan? (eigen datacenter?)

als dat zo is dan kan ik het me wel voorstellen dat je die bandbreedte nodig bent,

iets meer info mbt dat bedrijf is wel gewenst dan kunnen wij hier wel kijken wat voor verbinding je echt nodig bent (155mbit lijkt me wat te veel van het goede)

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
ik woon in assen we hebben plannen voor een bedrijfje die sites gaat hosten en andere dingen hosten maar daar dat is ff niet van toepassing wie kan mij verder helpen

• Zwelgje
ik werk in assen!

overigens heb je al een server voor die sites? ik heb nog een cobalt raq 4 hier staan, die mag je voor weinig hebben, (2000,--)

het ding is ideaal voor dat soort dingen

www.cobalt.com voor meer info

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 december 2001 12:08 schreef heineken25 het volgende:
Ik heb die lijnen bij KPN een tijdje aangelegd! Dus ik zou even bij KPN informeren. Bij de Afdeling BBT/IP of Vaste Verbindingen.
heb je misschien een tel nr ? en zou zo'n lijn makkelijk aan te leggen zijn in assen? wat denk jij dat de ongevere kosten zijn? bedankt

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 13:34 schreef tomazzz het volgende:
"andere dingen hosten maar daar dat is ff niet van toepassing"
Wesp krijgt nog gelijk dta jij die gast was die en warez server wou beginnen :P

• Zwelgje
zon lijntje krijg je niet gemakkelijk in assen, (ben er zelf namelijk ook eens voor achteraan geweest,) ik kwam toen uit op groningen als standplaats,

achteraf is het 1 en ander niet doorgegaan, met dat hosten enzo),

tel nummer? mail me maar.. is makkelijker, (zie profile)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zelf wel eens wat van kpn gehad een 155mbit lijn die aangesloten is op de city ring maar dat werkte ook niet want dat lag wel in assen maar niet naar mijn huis :(
en jongens deze keer geen warez hoor :)
en zwelgje wat is je mail adres dan? zie ik nie in je profiel

• Zwelgje
nu wel... ff profiel aangepast

overigens als je dat wilt beginnen, kun je dan niet veel beter 'co-located' gaan? das veel goedkoper om mee te beginnen. (alleen de machine en de bandbreedte moet je voor betalen

waarom zou je je serverpark thuis willen hebben staan?

• MediaZoo
denk dat het een beetje overkill is die 155mbit hoor

je kan beter eerst met een klein beetje beginnen en groeien als je meer nodig hebt dat teveel inkopen en dan er achter komen dat je geld weggooidf naar niks

• Zwelgje
Op maandag 24 december 2001 13:56 schreef Weps het volgende:
denk dat het een beetje overkill is die 155mbit hoor

je kan beter eerst met een klein beetje beginnen en groeien als je meer nodig hebt dat teveel inkopen en dan er achter komen dat je geld weggooidf naar niks
precies! ik werk ook voor een klein bedrijfje in assen, ongeveer 4 maanden geleden wilden we ook iets met hosting, toen zijn we ook gaan kijken naar zoiets,

al gauw kwamen we uit op co-located, server van 1u hoog (GRATIS!) in een serverhok van een provider plaatsen, en alleen betalen voor eenmalige installatie (stroom/utp etc) en voor de bandbreedte..

zelf hosten lijkt leuk, maar je moet echt heel veel geld hebben voor zon lijn, en voor andere dingen (noodstroom etc, want je klanten vinden het niet fijn als hun site plat ligt omdat er bij jouw huis geen stroom meer is, of brandpreventie, ook niet onbelangrijk,)

Verwijderd

Topicstarter
maar als ik zelf ga hosten kan ik bijv ook pakketten gaan aanbieden met oneindige bandbreedte wij willen anders zijn als andere bedrijven

• MediaZoo
en ook duurder neem ik aan ???

lukt je niet zomaar denk ik

Verwijderd

Topicstarter
nee daar heb je gelijk in maar we gaan eerst kijken of er zo'n lijn hier te krijgen is en wat de prijs daarvan is en als het rendabel is dan gaan we eens kijken of er mensen zijn die zoiets zouden willen hebben en als er genoeg vraag naar is gaan we het uitwerken

• d-Frag
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Op zondag 23 december 2001 22:59 schreef NewAgePerformance het volgende:
Een 100 mbit verbinding als je in een goede buurt woont (waar glas aanwezig is) dan is het niet zo extreem duur meer.

Ik heb zelf nu een dubbele darkfiber ring door amsterdam heen liggen en zo duur is dat niet eens. Die ring kan je dus op meerdere plaatsen de grond uittrekken (denk aan Sara, globalswitch, telecity 2) En als je ff zegt waar je woont, (dan is 100 mbit een goedkopere investering omdat je dan gewoon een routing switch kan pakken ipv een mega dure router.) dan kan ik precies uitzoeken hoe duur dat is.
NewAgePerformance: Bovenstaande is IDD een oplossing, maar het is wel bijzonder beperkt.
Je komt namelijk niet veel verder dan bepaalde delen van Amsterdam naar de Kruislaan.
Eenmaal daarbuiten zal je toch over moeten stapppen op een STM1 (OC3) verbinding en dan loopt het al snel in de papieren.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 14:09 schreef tomazzz het volgende:
nee daar heb je gelijk in maar we gaan eerst kijken of er zo'n lijn hier te krijgen is en wat de prijs daarvan is en als het rendabel is dan gaan we eens kijken of er mensen zijn die zoiets zouden willen hebben en als er genoeg vraag naar is gaan we het uitwerken
De lijn is daar met gemak te krijgen. Mail maar.

• Zwelgje
Op maandag 24 december 2001 14:10 schreef d-Frag het volgende:

[..]

NewAgePerformance: Bovenstaande is IDD een oplossing, maar het is wel bijzonder beperkt.
Je komt namelijk niet veel verder dan bepaalde delen van Amsterdam naar de Kruislaan.
Eenmaal daarbuiten zal je toch over moeten stapppen op een STM1 (OC3) verbinding en dan loopt het al snel in de papieren.
we hebben het hier over 'assen' dat ligt dus in noord-nederland (in de buurt van groningen) daar is de IT-infratructuur nog niet zo geavanceerd :)

• MediaZoo
dan zou ik nog bij true server gaan ofzo en niet zo'n vaag figuur als jouw.. reden ze hebben meer lijnen liggen en hebben proffecionele server ruimte's.. dat van jullie kan nooit proffecioneel worden aan huis.. tenzij je een compleet bedrijfs pand in je achtertuin laat bouwen dan misschien wel anders toch echt niet.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 22:42
Je kan ook gewoon 2Mbit lijnen afnemen @ KPN hoor.

Of 2x 2Mbit. Lijkt me ruim voldoende.

155Mbit is meer voor corporate niveau, bijv. een ontsluiting tussen twee kantoren met elk 2500 medewerkers en roaming use.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 12:04

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Ik zou niet snel (=nooit) een professionele site/server plaatsen bij iemand die een lijntje naar hem thuis heeft lopen. De reden daarvoor is dat jij me waarschijnlijk niet dezelfde garanties kan bieden als bv trueserver ofzo. 24/24 toegang, brandveiligheid, goed afgesloten kasten, zodat anderen niet met mijn materiaal aan de haal gaan, vlot bereikbare locatie(evt met openbaar vervoer), goede airco,...

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 14:17 schreef Duracell het volgende:
Ik zou niet snel (=nooit) een professionele site/server plaatsen bij iemand die een lijntje naar hem thuis heeft lopen. De reden daarvoor is dat jij me waarschijnlijk niet dezelfde garanties kan bieden als bv trueserver ofzo. 24/24 toegang, brandveiligheid, goed afgesloten kasten, zodat anderen niet met mijn materiaal aan de haal gaan, vlot bereikbare locatie(evt met openbaar vervoer), goede airco,...
dat is thuis natuurlijk ook wel te fixen, niet dat ik snel zou kiezen bij iemand "thuis", maar als iemand verder wel professioneel bezig is en continuiteit kan garanderen, maar 25% goedkoper is dan bij trueserver zou ik me iig wel een keer extra bedenken

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 12:04

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Op maandag 24 december 2001 14:24 schreef Kertje het volgende:

[..]

dat is thuis natuurlijk ook wel te fixen, niet dat ik snel zou kiezen bij iemand "thuis", maar als iemand verder wel professioneel bezig is en continuiteit kan garanderen, maar 25% goedkoper is dan bij trueserver zou ik me iig wel een keer extra bedenken
Tja, als hij zulke garanties kan maken, en al die mogelijkheden ook biedt,dan reken ik hem niet meer bij diegene die thuis een lijntje liggen hebben, maar bij de professionele hosters, en dan kan het voor mij wel natuurlijk...

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Xandrios
Op maandag 24 december 2001 14:09 schreef tomazzz het volgende:
RENDABEL ?!?!?

man, je weet echt niet wat je vraagt he ??

155 mbit....das dus ruim 3x een E3/T3 verbinding.
Aansluitkosten: minimaal 50.000/75.000

Ga maar uit van +/- 15.000 piek per maand aan vaste kosten.

En dan kan je nog NIETS met deze bandbreedte....Een hostingsbedrijf beginnen kan je niet, dan ben je minimaal nog eens 75.000 piek kwijt aan kosten etc.

Als je CO-located gaat, betaal je mischien 5000-10000 piek per maand, en dan heb je ook een 19" kast, 100Mbit minimaal, profesionele backup, airco etc etc.

Vergeet het maar om een 155mbit lijntje thuis te hebben, is NIET te betalen, zelfs voor een hostingprovider is zoiets niet te doen.
(waarom denk je dat ze allemaal in dezelfde centra zitten (telecity etc)? Omdat DAT de enigste plaatsen zijn waar je WEL relatief goedkoop een goede verbinding kan krijgen !

• Arnout
Je kan zeggen wat je wil, maar het zijn toch altijd wel geinige topics van topicstarter. Dat 'server kope' topic was ook al lache...

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Huur gewoon een rack bij Trueserver, dan heb je voor 5000 gulden in de maand een 44U kast met 4mbit bandbreedtte, wat je later nog gewoon uit kan breiden. Volgens mij weet jij niet helemaal waar je mee bezig bent.. 155mbit naar je huis leggen en denken dat mensen daar automatisch op af komen.

• Xandrios
Op maandag 24 december 2001 14:34 schreef MetHod het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar het zijn toch altijd wel geinige topics van topicstarter. Dat 'server kope' topic was ook al lache...
idd...en mede daarom krijg ik een beetje het idee dat de topicstarter zich niet helemaal bewust is wat hij vraagt...

En warez hosten etc....'k kan je 1 ding vertellen tomazzz, ook op zo'n "eigen" 155mbit lijn krijg je de Politie (oid) gestuurd door de FBI aan de deur.
Zie ook: http://www.tweakers.net/nieuws/19463?highlight=fbi

In Nl zijn al meerdere servers offline gehaalt door de FBI, omdat ze warez hostte.

Verwijderd

Topicstarter
dat valt nog wel ff heel erg mee zoals ik al zei kpn heeft een soort gelijke verbinding aan de cityring alleen ligt de cityring hier niet maar de koste voor die verbinding waren 5000 per maand en dan nog 50000 1 malige aansluitkosten maar ik vroeg of jullie me konden helpen aan mensen die over dit soort verbindingen gaan de rest lukt vast wel
maar in iedergeval bedankt voor de reacties
en nog 1 x ik ga geen warez hosten dat was een dom idee en dat is allang uit me hoofd gepraat want ik weet dat dat nooit te halen is en dat de politie/fbi er makkelijk achter komt

• Arnout
Op maandag 24 december 2001 14:39 schreef tomazzz het volgende:
dat valt nog wel ff heel erg mee zoals ik al zei kpn heeft een soort gelijke verbinding aan de cityring alleen ligt de cityring hier niet maar de koste voor die verbinding waren 5000 per maand en dan nog 50000 1 malige aansluitkosten maar ik vroeg of jullie me konden helpen aan mensen die over dit soort verbindingen gaan de rest lukt vast wel
maar in iedergeval bedankt voor de reacties
Bel ff naar KPN en dan vragen of ze je willen connecten aan het Lambda netwerk >:)

ff serieus: KPN BBT/IP ff vragen dunkt me... helpt je wel uit de droom.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb jullie gemaild en ik zou wel eens ff bellen ik ozu ook ff voor jullie die brochure gaan zoeken dan kan ik jullie misschien overtuigen

• MediaZoo
overtuigen om zeer zeker naar trueserver te gaan ?

ik zou dus never ever bij iemand gaan die hem thuis heeft staan en met 1 lijntje

doe mij echt maar een prof hoster

• Arnout
Op maandag 24 december 2001 14:51 schreef Weps het volgende:
[..]

doe mij echt maar een prof hoster
Die zijn ook wat.... eeeeuuuhhhh... 'bedrijfszekerder' te noemen. :)

• MediaZoo
zou het ?

Verwijderd

Topicstarter
ja ik weet het lijkt nergens naar dit maar dit is alleen om een verbinding te regelen en daarna zien we wel weer verder ik heb trouwens wat gevonden alleen daar staan nog geen prijzen bij maar grote beschikbaarheid kijk deze link maar eens en download de pdf http://www.kpn.com/br2/ng/catalog/cat_Browser.jsp?c=ok&contentOID=20096&categoryOID=-10564&site=0&channel=1

• Xandrios
Op maandag 24 december 2001 15:00 schreef tomazzz het volgende:
ja ik weet het lijkt nergens naar dit maar dit is alleen om een verbinding te regelen en daarna zien we wel weer verder ik heb trouwens wat gevonden alleen daar staan nog geen prijzen bij maar grote beschikbaarheid kijk deze link maar eens en download de pdf http://www.kpn.com/br2/ng/catalog/cat_Browser.jsp?c=ok&contentOID=20096&categoryOID=-10564&site=0&channel=1
ATM he....

De prijzen staan er niet bij...

wat schat jijzelf dat het ongeveer zou kostten :?
(155mbit)

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-03 18:11
Op maandag 24 december 2001 14:41 schreef MetHod het volgende:

[..]

Bel ff naar KPN en dan vragen of ze je willen connecten aan het Lambda netwerk >:)

ff serieus: KPN BBT/IP ff vragen dunkt me... helpt je wel uit de droom.
haha, zou wel mooi zijn aansluiting op het lambda netwerk aansluiten. Ik heb het voorrecht om er mee te werken.
hehe :)

Verwijderd

Topicstarter
wat denken jullie wat de kosten zouden zijn van zo'n flexistream lijn? dit is waar ik over praate en deze lijn kost werkelijk waar 5000 per maand en 50000 aansluitkosten

• Arnout
Op maandag 24 december 2001 15:21 schreef tomazzz het volgende:
wat denken jullie wat de kosten zouden zijn van zo'n flexistream lijn? dit is waar ik over praate en deze lijn kost werkelijk waar 5000 per maand en 50000 aansluitkosten
Nou dat valt reuze mee. De internetmarkt is namelijk 'booming', dus het geld zal wel binnenstromen.

Aanvragen die hap!

Verwijderd

Topicstarter
maar het probleem was met deze lijn dat ie net niet op mijn postcode is te krijgen maar ik ga ff vragen aan me buurman of dat misschien op eenmanier te lukken is
en dan horen jullie verder van me over wat ik wil gaan aanbieden en kunnne jullie komen met op/aanmerkingen

• MediaZoo
is het niet 5000 piek per mbir per km of 5000 piek per km vaak wel zo je moet goed lezen hoor want voor 5000 piek heb je net aan 2mbit geloof ik als je dicht op een pop centrale van kpn zit...

• d-Frag
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Op maandag 24 december 2001 15:13 schreef Mickman het volgende:

[..]

haha, zou wel mooi zijn aansluiting op het lambda netwerk aansluiten. Ik heb het voorrecht om er mee te werken.
hehe :)
Mwoah voorrecht, dat was in de tijd dat de Lambda organisatie apart in Hvs zat. (voordat het hele zooitje werdt opgeheven en ingelijft binnen OVN OTN >:) )

Maar FF een andere vraag, op welke afdeling zit je ?
Moi bij OVN OTN Lev. WHS. >2 Amf.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 15:26 schreef tomazzz het volgende:
maar het probleem was met deze lijn dat ie net niet op mijn postcode is te krijgen maar ik ga ff vragen aan me buurman of dat misschien op eenmanier te lukken is
en dan horen jullie verder van me over wat ik wil gaan aanbieden en kunnne jullie komen met op/aanmerkingen
je klikt best wel grappig eigenlijk, je hebt echt geen idee waar je over praat ofwel?

Verwijderd

Harde schijf kan geeneens 155mbit aan

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:31
Alle moderne schijven kunnen 155 mbit makkelijk aan, als er maar sequentieel gelezen/geschreven wordt.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• Zwelgje
Op maandag 24 december 2001 18:47 schreef isdnsux het volgende:
Harde schijf kan geeneens 155mbit aan
Dat is niet zo relevant hoe snel een hdd zijn data aan kan leveren, als hij servers wil gaan hosten heeft hij er waarschijnlijk meer als 1 staan, EN dan komt de meeste content (http/php/asp) rechtstreek uit het geheugen van de servers,.... reken maar dat die de lijn wel vol krijgen.. :)

Verwijderd

Topicstarter
ja hell yeah maar ik krijg donderdag van iemand van fok bericht over de kosten duz iedereen bedankt jullie horen nog van mij duz blijf dit topic volgens!

• Zwelgje
dat zal ik doen, en als je nog een cobalt raq4 server nodig hebt, dan weet je me te vinden ;)

• Xandrios
Op maandag 24 december 2001 19:42 schreef zwelgje2 het volgende:
dat zal ik doen, en als je nog een cobalt raq4 server nodig hebt, dan weet je me te vinden ;)
vertel es...wat voor specs etc ??

'k heb MISCHIEN nogwel belangstelling voor een server...

• TrailBlazer
  • Laatst online: 15-08 09:10

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Op maandag 24 december 2001 12:08 schreef heineken25 het volgende:
Hee das mijn werkplek en dat heet zo niet meer dit heet tegenwoordig SI. Alleen wil je een internet verbidnign of een dedicated 155 mbit point to point hebben ofzo dat is nogal een verschil. Verder kan KPN je ook de routers leveren en een 4 uurs contract aanbieden. Als je een aansluitmogelijkheid hebt op cityring dan kan je kiezen tussen 34 en 155 mbit. Kosten zou ik echt niet weten ga maar even langs bij het bussiness poitn voor dat soort dingen hoewel een eigen Account manager wel een stuk beter is
heb je misschien een tel nr ? en zou zo'n lijn makkelijk aan te leggen zijn in assen? wat denk jij dat de ongevere kosten zijn? bedankt
0800-0336 als ik het goed heb alleen tijdens kantooruren.
Maar 155 MBIT lijkt mij wel bizar veel dan kom je zo en zo op ATM uit

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Op maandag 24 december 2001 15:21 schreef tomazzz het volgende:
Dit is echt veel te hoog ongeveer een factor acht voor een 2mb lijntje. En dan praten we over FrameRelay gewoon point to point is nog goedkoper denk ik. Overigens de plek waar dit beheerd wordt is hiero
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eelcon/images/nm1.jpg en die gozer hier links vooraan ben ikke

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 22:21 schreef TrailBlazer het volgende:

[..]

Overigens de plek waar dit beheerd wordt is hiero
[afbeelding] en die gozer hier links vooraan ben ikke
Zie ik daar remedy? ergens op zo'n scherm.

/mne vraagt zich af waar thomas z'n noodaggregaat neer zet?

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Op maandag 24 december 2001 22:56 schreef sagar het volgende:

[..]

Zie ik daar remedy? ergens op zo'n scherm.

/mne vraagt zich af waar thomas z'n noodaggregaat neer zet?
ik heb liever niet dat je dat woord zegt wat een ongelofelijk kut programma. Ligt waarschijnlijk aan de implementatie die we hebben hoor maar toch.
Ik denk dat Thomazz geen flauw idee heeft waar hij het over heeft maar je kan wel lekker discussieren over wat hij nosig zou hebben zonder hem er in te betrekken >:)

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 22:59 schreef TrailBlazer het volgende:

[..]

ik heb liever niet dat je dat woord zegt wat een ongelofelijk kut programma. Ligt waarschijnlijk aan de implementatie die we hebben hoor maar toch.
Ik denk dat Thomazz geen flauw idee heeft waar hij het over heeft maar je kan wel lekker discussieren over wat hij nosig zou hebben zonder hem er in te betrekken >:)
Ja echt geweldig is het niet dat remedy.

Ik denk dat ie gewoon OC-48 lijn nodig hebt, anders kan je niet lekker hosten!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

(jarig!)
Waneer gaan we hem vertellen dan een cabinet iets goedkoper is ;) :)

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 23:27 schreef RoeLz het volgende:
Dat is niet leuk >:)

Verwijderd

Misschien heeft ie wel wat aan een @home verbinding :9

Maar ff 2 the point... Tomazzz wat ben je precies van plan ? Als je zo veel bandbreedte nodig hebt dan moet je wel grote plannen hebbben en veel $$$.

Dus vertel ons eens wat meer. Wie/Wat/Waarom ?

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

Hahaha jah dat is hij idd :+ WOEIII :D

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

(jarig!)
Op maandag 24 december 2001 23:46 schreef mgfun het volgende:
Dus vertel ons eens wat meer. Wie/Wat/Waarom ?
* Kettrick denkt dat ie warez wil gaan hosten, is al eerder een topic over geweest :)

Maar wie gaat er nu betalen voor warez (niemand, anders is het geen warez :+ ). Dus die lijn zou betaald moeten worden door banners...

Veel succes tomazzz :)

Verwijderd

Als je wat aan je lijn thuis wil doen moet je bij het Teleshopkanaal zijn die verkopen zo'n ab-builder shit .

Verwijderd

Topicstarter
ja lollig allemaal maar stop dit topic maar ik ben al wat verder gekomen jullie horen nog van mij

Verwijderd

Deel die informatie dan ook ff met een in de buurt wonende Groninger ;)

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Op dinsdag 25 december 2001 10:47 schreef tomazzz het volgende:
ja lollig allemaal maar stop dit topic maar ik ben al wat verder gekomen jullie horen nog van mij
He'll be back >:)
Ja waarschijnlijk in de goot omdat hij failliet gaat aan die plannen van hem

• MediaZoo
5000 dulden moet dat niet 500000 gulden in de maand zijn voor een 155 mbit lijn ? want voor 5000 heb je in dat gat een krappe 2 mbit...

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Op dinsdag 25 december 2001 11:49 schreef Weps het volgende:
5000 dulden moet dat niet 500000 gulden in de maand zijn voor een 155 mbit lijn ? want voor 5000 heb je in dat gat een krappe 2 mbit...
2 mb heb je voor nog geen 1000 en 155 mbit wete ik niet

• Zwelgje
Op maandag 24 december 2001 21:46 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

vertel es...wat voor specs etc ??

'k heb MISCHIEN nogwel belangstelling voor een server...
ff de cobalt site checken, het ding staat op het werk, dus veel specs heb ik er niet van.. (www.cobalt.com)

leuk ding overigens, heb er ook de nieuwste software voor (op cd) het ding is 19inch (1u hoog)

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 14:10 schreef d-Frag het volgende:

[..]

Almere, Rotterdam, Den Haag, Utrecht euh noem die grote steden allemaal maar op, je hebt zo een darkfiber te pakken :) Vrij simpel zelfs :)

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 23:27 schreef RoeLz het volgende:
Ach ja een cabinet :) 270 euro per maand inclusief stroom en airco en powerbackup ed. Dat is aanzienelijk goedkoper >:) En 1 mbit voor zoiets van 570 gulden en 10 mbit voor 4500 gulden dus het is goedkoop :)

Dit zijn dan wel standaardprijzen kan overonderhandeld worden natuurlijk. Maar dan heb je wel toegang over uu-net,ebone en amsix jeeh! pfff...
Pagina: 1