Mijn leipe broer vraagt zich af of dat kan, maar ik zelf neem aan dat dit kan, hoe zit t volgens jullie???
GreeTz
GreeTz
de betaler vervuilt
Verwijderd
Dus ik heb zon vermoeden dat ie er wel opzit al zegt de foto iets anders....Dit bord heeft een VIA ProSavage KL133 chipset, 200 MHz FSB. Er zit een AGP 4x poort op. VIA® VT8364 ProSavageTM KL133 met geintegreerde graphic processor (32-bit visual rendering, S3TC texture compression, tri-linear filtered single-pass multi-texture imaging, hardware accelerated DVD en 32 MB memory support.) South Bridge: VIA® VT82C686B "Super South Bridge" PCI chipset Extra: WOL, WOR Support VIA® VT82C686B "Super South Bridge" PCI chipset
ook een videokaart onboardOp zondag 23 december 2001 18:41 schreef PeeHaPee het volgende:
EN DEZE DAN?!?!?!?!
http://www.asus.com.tw/mb/socketa/a7vl-vm/overview.htm
Nee, maar dat kan je toch zelf ook zien? (geen bruin slot boven de PCI sloten wat iets naar achteren verschoven is ten opzichte van de PCI sloten)Op zondag 23 december 2001 18:44 schreef PeeHaPee het volgende:
ja, dus geen AGP poort?
GVD
klopt. Heb al n andere ingewisseldOp zondag 23 december 2001 18:48 schreef InterCC het volgende:
[..]
Nee, maar dat kan je toch zelf ook zien? (geen bruin slot boven de PCI sloten wat iets naar achteren verschoven is ten opzichte van de PCI sloten)