Welke zou jij kopen en waarom??
De NGC (GameCube)
De PS2
De Xbox
De GameBoy Advance
Of toch nog een DC (dreamcast)
De NGC (GameCube)
De PS2
De Xbox
De GameBoy Advance
Of toch nog een DC (dreamcast)
Sega till I die!
Verwijderd
Bier, Whiskey en Metal!!
Bier, Whiskey en Metal!!
Wat vind je dan van Bill Gates belofte: "De XBOX wordt geleverd voor een prijs beneden de 800 piek"?Op zondag 23 december 2001 18:27 schreef Lord_Mithril het volgende:
GTA3 komt ook voor de PC
tis gewoon dat er op de Xbox helemooie games komen en het ding is krachtiger dan de PS2... moet ik alleen nog een goede TV hebben....
oh en d8 je dat GT4 niet op de Xbox komt? net als GTA4 of tekken 5, want die series lopen zo goed daar gaan ze vrolijk mee door.
Bier, Whiskey en Metal!!
weet je dat Bill Gates Microsoft opgericht heeft ?Op zondag 23 december 2001 18:33 schreef Lord_Mithril het volgende:
hij laat mn pc niet chrashen hoor... dat doet het team wat windows maakt
en ik vind dat hij het goed heeft geflickt. hij heeft veel gejat en is er mee weggekomen ook. met miljarden winst. en dat terwijl iedereen wist wat hij deed.
en dat prijsie boeit niet zo... dan w8 ik ff een maandje of 2 dan koop ik voor dezelfde prijs een Xbox met 2 a 3 games.
Bier, Whiskey en Metal!!
De opvolger van GT3 zal zowieso niet op de Xbox komen, om de doodeenvoudige reden dat het spel is ontwikkeld door Polyphony in samenwerking met SCE.Op zondag 23 december 2001 18:27 schreef Lord_Mithril het volgende:
oh en d8 je dat GT4 niet op de Xbox komt? net als GTA4 of tekken 5, want die series lopen zo goed daar gaan ze vrolijk mee door.
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Verwijderd
Nee hij wilde zelf wat typen maar hij had geen account hiero dusseOp zondag 23 december 2001 18:50 schreef Lord_Mithril het volgende:
LOL red laat je nu al mensen voor je typen? tss slaven drijver. (voor de gast die het heeft geschreven: je mag hem slaan hoor).
maare laten we het weer ontopic zetten ok?
nintendo=pokemon=
en Xbox=microsoft=Op zondag 23 december 2001 18:50 schreef Lord_Mithril het volgende:
nintendo=pokemon=
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Precies pilsje erbij en gamen maarOp woensdag 26 december 2001 19:05 schreef Marv het volgende:
[..]
en Xbox=microsoft=?
Laten we vooral lekker stereotype gaan doen...
Sony heeft GranTurismo dus PS2 roels. Aangezien de rest afvalt is de PS2 het aller aller beste
ff serieus, ik heb nog niet op de xbox/gamecube gespeeld dus daar kan ik niet over oordelen. Zelf heb ik een PS2 en dat speelt harstikke lekker... de spellen hebben lekkere gameplay en het hangen op een bank achter de tv bevalt me stukken beter dan achter de pc.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
yep, daarom zou ik hem ook kopenOp woensdag 26 december 2001 19:47 schreef TheRed het volgende:
..
en ten tweede: omdat ik het een uiterst geschikte dvd-player vind
Verwijderd
Een p4 met ingeboude DVDspeler natuurlijkOp woensdag 26 december 2001 19:49 schreef MM het volgende:
[..]
yep, daarom zou ik hem ook kopen
Maar ik heb toch maar besloten om een P4 te nemen inplaats van een console.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Indeedie, het is nog een beetje vroeg om de X-box af te schrijven of op te hemelen. Ik heb er nu drie spellen opgespeeld die er wel goed uit zien, grafisch is ie erg sterk en met name DOA3 vind ik tof, maar er zijn nog maar weinig spellen. Ps2 heb ik al en daar komen steeds meer supergoede spellen voor uit. NGC heb ik ook even op gespeeld omdat ik Pikmin gewoon even MOEST spelen...superverslavend spelletje trouwens. Maar ook voor de NGC: nog weinig spellen.Op woensdag 26 december 2001 23:53 schreef Rocco het volgende:
xbox komt pas over 3 maanden en gaat bijna 1100 kosten. Koop net als mij nu voordelig een ps2 en mocht de xbox gaan rulen dan verpats je hem toch en koop je een xbox als de prijs wat gezakt is. Niet teveel denken en wachten, gewoon gamen!
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq