Het volgende is het geval: ik heb een ADSL verbinding die zit aangesloten op een Debain server die meteen ook routerd, DHCPd etc. Die draait momenteel op Kernel 2.2.19. Het probleem hiermee is dat icq een wat gammelle module nodig heeft en realaudio/video helemaal niet werkt. De module hiervoor werkt ook niet en geeft zelfs nog meer problemen dan zonder. Ik wilde dus overgaan op de 2.4.x kernel series aangezien de MASQ en NAT hierin een stuk beter geregeld schijnen te zijn.
Als ik op de gebruikelijke manier een 2.4.x kernel bak (geprobeerd met 7 verschillende versie, waaronder 2.4.9, 2.4.10 en 2.4.16). wil de machine maar niet lang up blijven. Na het selecteren van de correcte kenrle in LILO boot het systeem wel. Echter na nog geen minuut kom de mededeling 'request_module[tty-ldisc-3]: fork failed, errno 11' en daarna wat je ook ingeeft de mededeling 'Resource temporily not available, fork failed, errno 11'.
Uiteraard werk niets meer na deze mededeling.
Wie weet er raad???
Als ik op de gebruikelijke manier een 2.4.x kernel bak (geprobeerd met 7 verschillende versie, waaronder 2.4.9, 2.4.10 en 2.4.16). wil de machine maar niet lang up blijven. Na het selecteren van de correcte kenrle in LILO boot het systeem wel. Echter na nog geen minuut kom de mededeling 'request_module[tty-ldisc-3]: fork failed, errno 11' en daarna wat je ook ingeeft de mededeling 'Resource temporily not available, fork failed, errno 11'.
Uiteraard werk niets meer na deze mededeling.
If you can't win fair, cheat!