Misschien ff een domme vraag....

Pagina: 1
Acties:

• D3NN1S
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Maar ik kon hier nix over in de search vinden.

Ik heb hier een Flash bestandje (.swf) is er een mogelijkheid deze te importeren in en of ander programma om te bewerken? of is het een one way, en kan je als het eenmaal een swf is niet meer bewerken!?? :? :?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Zoek dan ff knul ;)

• D3NN1S
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 23 december 2001 17:45 schreef dennisdotcom het volgende:
Zoek dan ff knul ;)
dat zeg ik net dat heb ik gedaan maar kan dr nix over vinden

Verwijderd

volgens mij niet, ik heb dat wel eens geprobeerd met flash maar mij lukt het dus niet...misschien moet je het met een proggie eerst naar een ander format of andere extensie converteren...is het alleen een filmpje of komt er ook "knoppen drukken" aan te pas...???

Verwijderd

Volgens mij moet dat ding gewoon te importeren zijn in Flash, mits hij niet beveiligd is. (ook een optie in Flash)

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
Volgens mij gewoon met de flash "maker" openen, dus niet met de player.

Verwijderd

jah en ze zijn dus praktisch allemaal beveiligd he...want mensen die slim genoeg zijn om met flash te werken zijn slim genoeg hun werk te beveiligen tegen rippers die hun mooie werk rippen...hebben ze ook alle recht toe en ik geef ze groot gelijk want als ik iets moois maak (niet dat dat vaak voorkomt) dan wil ik niet dat ik 1 week later iemand anders met mijn werk op z'n site staat met "copyright malle piet" erbij...hehe maar nu dwaal ik af...

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:22

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Op zondag 23 december 2001 17:48 schreef D3NN1S het volgende:
dat zeg ik net dat heb ik gedaan maar kan dr nix over vinden
dan moet je beter zoeken, knul :)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Een brainstormpjuh 101!

Flash? Macromedia? Macromedia.com? Help @ Macromedia.com? Search help @ Macromedia.com?

Grouphug.... :P

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 18:31 schreef Spud het volgende:
Een brainstormpjuh 101!

Flash? Macromedia? Macromedia.com? Help @ Macromedia.com? Search help @ Macromedia.com?

Grouphug.... :P
*klap klap*
goed hoor :D

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A als flesj een SWF kan uitpoepen, dan lijkt 't me dat ie' 't wel weer (hoe vies dan ook) kan oppeuzelen

"toch zal het nooit meer zo schoon zijn als dat eerste FLAtje"

|{ brrr }] |

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zo'n .fla is al gauw 500k, een movietje hoogstens 50k. Je verliest dus nogal een hele zooi informatie.

Verwijderd

Als je je swf'je opent in Quicktime kun je het heel makkelijk converten naar een .mov bestandje.
En dat is weer heel makkelijk verder te bewerken, maar dan gaat het ineens weer over video, weet niet of je dat bedoelt.

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
je hebt ook programma's waarmee jede beveiliging kan omzeilen of alle actionscript uit een fla persen.
als je een swf importeerd krijg je een serie keyframes. zoals het originele fla zal hget dus nooit worden

Human Bobby

Pagina: 1