aahh durka durka durka
met een P2 400 MHz en een TNTM64 lijkt het me wel normaal dat het niet zo snel loopt
.
HL is een oud spel zonder vette grafische effecten, en in princiepe moet een p2-400 daar snel genoeg voor zijn.Op zondag 23 december 2001 17:31 schreef KaAzKoP het volgende:
met een P2 400 MHz en een TNTM64 lijkt het me wel normaal dat het niet zo snel loopt.
Had het op een p2-350 met voodoo3 goed zien draaien.
HL in tenslotte een spel uit 97-98 ofzo, dus dat hoord deze pc gewoon goed te trekken.
iemand een handige tip (patch ofzo?)
aahh durka durka durka
Je bottleneck is waarschijnlijk je TNT2-M64.
Dit is een zwaar ondergeclockte versie van de standaard TNT2, die zeer zeker trager is dan een voodoo3.
Dit is een zwaar ondergeclockte versie van de standaard TNT2, die zeer zeker trager is dan een voodoo3.
Amateurcoureur en fervent banktukker
Verwijderd
een TNT2 de bottleneck... raar dat HL/CS goed loopt op een P233, 64mb met een Voodoo 2 12mb...
Verwijderd
HL engine is idd een oud spel, Je zegt dat je pc het goed hoort te trekken, Well guess again. Niet dusOp zondag 23 december 2001 17:41 schreef DJ Chicken het volgende:
[..]
HL is een oud spel zonder vette grafische effecten, en in princiepe moet een p2-400 daar snel genoeg voor zijn.
HL in tenslotte een spel uit 97-98 ofzo, dus dat hoord deze pc gewoon goed te trekken.
Ik zou zeggen, download eens high fps models voor cs, Misschien dat je wat fps winst krijgt. Je moet echt niet verw88 dat je met die pc lekker kan cs'en...
Ik zie het zo, Als jij zegt jou pc het moet trekken omdat hij goed genoeg ervoor is en het toch niet doet... Dan is je pc toch niet goed genoeg he?
Niet maar dan logisch
Counterstrike draaide eerder veel beter op oudere systemen. Maar cs veranderd ook, dus zal het toch wat zwaarder zijn voor je systeem nu. Misschien hebben ze nu alles uit de engine gehaald wat er in zit. Een p2-400 is voor HL zelf zat voldoende. Ik speelde eerder CS prima op een Amd k6-233 met voodoo2-8mb. Dat lukt je nu niet echt meer met beetje leuke fps..
hoe veel fps want ik haal 70 als alles donker is maar staan er 2 personen voor me heb ik op eens maar 13 fps of minderOp zondag 23 december 2001 17:44 schreef Terr het volgende:
een TNT2 de bottleneck... raar dat HL/CS goed loopt op een P233, 64mb met een Voodoo 2 12mb...
chek me sig voor specs
ow en waar kan ik die High fps modelen van daan haalen want ik ben het echt zat
Ik heb hier (nog) een AMD Athlon 650 MHz en een TNT2M64 en hier heb ik nog geeneens een goeie FPS met 640x480.Op zondag 23 december 2001 17:41 schreef DJ Chicken het volgende:
[..]
HL is een oud spel zonder vette grafische effecten, en in princiepe moet een p2-400 daar snel genoeg voor zijn.
Verwijderd
Wat een onzinOp zondag 23 december 2001 17:43 schreef El_GringO het volgende:
Je bottleneck is waarschijnlijk je TNT2-M64.
mijn celeron 400 + tnt2 m64 draait perfct op CS
Je kunt er gewoon weinig aan doen. Ik heb hier ook nog een p2-350 staan, tijdje geleden Voodoo3 in gehad. Met wickedgl drivers en highfps models nog steeds rond de 15 frames met een paar tegenstanders in beeld. Nu heb ik er een TNT1 in en dat gaat net zo traag. Op mn eigen pc (zie zig) loopt het iets beter maar nog steeds niet soepel.
Face it, je CPU is gewoon te sloom
Face it, je CPU is gewoon te sloom
maar waar kan ik nou die HIGH fps modelen van daan haalen ?
Verwijderd
ik geloof dat het rond de 15-20fps zit, ik heb iig nooit traag gevonden.Op zondag 23 december 2001 18:39 schreef RS_003 het volgende:
[..]
hoe veel fps want ik haal 70 als alles donker is maar staan er 2 personen voor me heb ik op eens maar 13 fps of minder![]()
chek me sig voor specs
ow en waar kan ik die High fps modelen van daan haalen want ik ben het echt zat13 fps avg
je bedoelt de high quality models... die maken de boel alleen maar trager
http://www.google.com/search?q=cs+high+fps+modelsOp zondag 23 december 2001 19:35 schreef RS_003 het volgende:
maar waar kan ik nou die HIGH fps modelen van daan haalen ?
Nee, high FPS models... Models met vierkante hoofden zodat je videokaart minder werk eraan heeftOp zondag 23 december 2001 19:35 schreef Terr het volgende:
[..]
ik geloof dat het rond de 15-20fps zit, ik heb iig nooit traag gevonden.
ja 20 als ik tegen een muur sta als ik gewoon speel dan heb ik 4Op zondag 23 december 2001 19:35 schreef Terr het volgende:
[..]
ik geloof dat het rond de 15-20fps zit, ik heb iig nooit traag gevonden.
ow en zijn die 1.1 modelen competible met 1.3 ?
mm met high fps weapon models zijn ze gewoon on zicht baarOp zondag 23 december 2001 20:02 schreef RS_003 het volgende:
[..]
ja 20 als ik tegen een muur sta als ik gewoon speel dan heb ik 4maar als hij nog aan laaden is haal ik 70 dus me vid is geen botle neck zou 433 mhz helpen tov 300 mhz ?
ow en zijn die 1.1 modelen competible met 1.3 ?
Op zondag 23 december 2001 20:22 schreef RS_003 het volgende:
[..]
mm met high fps weapon models zijn ze gewoon on zicht baar
Lekker belangrijk. Dat scheelt weer iets in beeld, dus >fps.
Wen je wel aan, is veel makkelijker op den duur
Wat is het console commando ook alweer om je wapens te laten verdwijnen?Op zondag 23 december 2001 21:03 schreef The Fox het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Dat scheelt weer iets in beeld, dus >fps.
Wen je wel aan, is veel makkelijker op den duur
Ik merk er G*D nixx van het wordt geen fps sneler op wat doe ik fout ? want dit is niet zo leuk
lol je moet ook de high fps PLAYER models hebbenOp zondag 23 december 2001 21:06 schreef RS_003 het volgende:
Ik merk er G*D nixx van het wordt geen fps sneler op wat doe ik fout ? want dit is niet zo leuk
die heb ik ook met die vierkante hoofdenOp zondag 23 december 2001 21:10 schreef Frank128 het volgende:
[..]
lol je moet ook de high fps PLAYER models hebben
fps_max ff op 99 zetten.Op zondag 23 december 2001 22:00 schreef RS_003 het volgende:
[..]
die heb ik ook met die vierkante hoofdenwat doe ik nu fout ? ik heb fps_max 20 gezet want hoger dan 20 kom ik niet
ik wil sneler iedereen zegt het wort sneler volgens mij is het juist trager
allang gedaan hoor ken je nog meer trucs ?want 13 in een 1on1 gevecht is wel erg wijnigOp zondag 23 december 2001 22:02 schreef KaAzKoP het volgende:
[..]
fps_max ff op 99 zetten.
Ik heb een P3 600, 256 mb mem en een TNT2 M64 (
) en bij mij loopt HL perfect in 1280, maar met CS haal ik in 1024 30/40 fps. Dat is snel genoeg en ik heb dan ook geen problemen, maar ik heb een snellere cpu en ik haal niet veel meer dan jij dus het ligt idd aan je videokaart
The devil is in the details.
pff met een duron800 met een kyro2 haal ik normaal iets van 60 maar in fights meestal 20 ofzo..
Halflife heeft gewoon een kut engine, want rtcw en de rest zuigt gewoon..
idd, kijk eens naar een ander videokaartje, mxje, of kyro1 ofzo, want die m64 is echt de bottle neck.
Halflife heeft gewoon een kut engine, want rtcw en de rest zuigt gewoon..
idd, kijk eens naar een ander videokaartje, mxje, of kyro1 ofzo, want die m64 is echt de bottle neck.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
nou nou... hmmm... ik heb zelf HL/CS gespeeld op een P2-300 met een TNT2. (niet de M64 dus). En daar draait het dus zonder problemen op (ok.. in 640x480.. maar das qua resolutie hoog zat, ook al zeggen de verwende gamers die een GForce III hebben gekregen van pappie wat anders).
Weet je zeker dat je de laatste drivers van alles wat je in je systeem hebt geinstalleerd? (dus IDE busmaster, AGP, videokaart etc).
Weet je zeker dat je de laatste drivers van alles wat je in je systeem hebt geinstalleerd? (dus IDE busmaster, AGP, videokaart etc).
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
HL draait gewoon minder op zo'n machine, en dat zegt niet iemand die een geforce III van z'n pappie heeft gekregen (helaas). Met de patches zijn ook de systeemeisen hoger geworden en over het algemeen zal het spel ook best aardig lopen op jouw machine, maar als er een beetje actie is (veel volk, explosies en weet ik wat) dan zakt de framerate dramatisch is mijn ervaring. Je kunt het wel wat oplossen door een snellere vga kaart (M64 is gewoon traag) en wat tweaks (schakel ingame downloads, high detail models, sprays e.d. uit bv), maar echt denderend zal het niet lopen.
ps, de definitie van goed lopen is bij iedereen weer anders, maar ik vind het op zo'n machine niet goed lopen, heb zelf op verglijkbare machines gespeeld (P2 350 met V2 en P3 450 met TNT2 Ultra) en op heavy moment had je gewoon 12fps
ps, de definitie van goed lopen is bij iedereen weer anders, maar ik vind het op zo'n machine niet goed lopen, heb zelf op verglijkbare machines gespeeld (P2 350 met V2 en P3 450 met TNT2 Ultra) en op heavy moment had je gewoon 12fps
Pagina: 1