Toon posts:

tekst van mp3 naar md?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al in de faq e.d. gekeken maar niet echt iets kunnen vinden

is het nou wel of niet mogelijk om de namen van de nummers naar je md over te zetten

mijn md ( mz-r900 ) ondersteund joint tekst !!

ik kan (binnenkort) optisch opnemen via sb db III

en wat is de best software om numziek op je md zetten? ( creative minidisc center?? en hoe kan je hier aankomen? )

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nee helaas dat kan niet. Je kan het alleen via zo'n MP PC1/2 gevalletje doen (deckje met een speciale PC aansluiting en software). Via de normale digitale kabel kan het niet...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
helaas zou wel heeel makelijk zijn

dat dekje was dat van sony en koste dat toevallig iets van f 300,- ?

ik had toch gehoopt dat het kon omdat ik dat toch van verschillende mensen gehoord had!! en omdat mijn md joint tekst heeft. (dit is voor als je een cdspeler hebt die cd tekst ondersteund kan deze de tekst doorsteuren naar je md)
maar dan moet je idd wel een speciale kabel hebben. dus d8 ik misschien kan je zo'n kabel ook op je pc aansluiten. alleen weet ik niet hoe zo'n kabel eruit ziet.

toch bedankt

Verwijderd

Topicstarter
is er verder trouwens nog goede software op een md op te nemen?

ik gebruik nu gewoon winamp en dat via mijn uitgang op mijn soundkaart.
maar als er bijvoorbeeld iemand online komt op msn en ik dus vergeten ben dat prog uit te zetten krijg ik er zo'n irritant piepje door.

heeft verder iemand ervaring met creative minidisc center?
dit zat hellas niet bij mijn soundcard gelevert ik neem aan dat ik dit gewoon kan bestellen bij creative??